Dagens frukost!!!

gormorgon! vaknade halv 9! för att göra frukost , idag vart det en ganska stor frukost! 4 ägg vispade till omelett! med massa god ost på! och lite capuchino!!! gott! tog en bild men hittar inte bilden:( men men!!
lunchen idag kommer endast att bestå utav 1 proteindrink och 1 banan! ska äta innan 11! är lite lat just nu för att börja laga en lunch!:) heheh

jag passar på o pluggar lite , har 1 prov idag på religion! och håller även på att lära mig alla muskler i kroppen! ( kan de alla på svenska och börjar nu lära mig de på latin) sen ska jag även kunna skellettets ben på svenka o latin! ska se om jag får göra Anatomi provet på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0