camilitos firande!

lördag då! pappa körde mig till Camilo! vi hämtade upp mile på vägen! jag körde hehe vill fan ta det där körkortet snart! måste fan! vill vill!
det va super kul! när vi kom ! camilito väntade på oss! vi skulle träffas hemma hos han inna vi skulle dra in mot stan! och försöka ha kul"! i stan skulle vi träffa( Viki  ) jätte söt tjej! :) 





Mile o jag innan vi går in till Camilito! snygg Mile var i sin jacka eller vad man ska kalla!




här öppnar Camilito! hehe super glad som vanligt! heheh


första vi gjorde efter vi kommit in var att ge han vår pressent! hehe björnen e nu nyfiken! heheh


haha nämen titta vad han fick! han blev super glad! hehe en liten oskylldig " _ _ _ _ _docka! hehe som han kan mysa med hehe! han kunde först inte tro sina ögon ! hehehehe han bara skrattade!
grattis camilito änn en gång!


vi la henne i hans säng! där hon ska vänta på honom när han kommer hem! kolla vad glad hon e och hon tittar för evigt på honom! hehe se hur hon leeer!!:)




hehe lite bilder med Camilo tog vi ! Minnen e alltid bra att ha:) heheh!:)


i stan! hehe mile o Viki!


hon somnade nästan där !:)


hahah bröderna Latinos! björn och Biff!

ja kvällen gick tyvär ej som planerat vart inte så kul! förutom att vi alla skrattade o hade kul tillsammans! vi får väl se om de blir något bättre nästa helg! hehe !
kom hem runt 2 kanske tror jag! hehe o la mig skulle vara med när Feme spårar på söndag alltså idag! heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0