Boxningspasset! Tisdag

dagens pass var super hårt! vart helt död i kroppen! jag menar verkligen det! mitt mål i varje träning är att ta död på mig till att min maximala styrka blir 0! då är jag helt död och nästan spyfärdig!!!!!!!!
fotografen idag var min Syster som tog på sig ansvaret som fotograf! gulligt av henne men hon tog inge bild på sig! o jag tänkte inte på de , eftersom jag var nästan helt hjärndöd!

Jag började med att ta över uppvärmingen! körde bla höga knän med raka slag! heheh




lite grodhopp!!! heheh shingshong! (fattas bara kameran!, äkta kines)


Lilla Vusal(Busar) pojken!


Timo! Boxnings tränaren! som döda oss idag!

armhävninger ! era muppar skriker Timo!


uff!! vilken mardröm!!! vet nån vad det där är? :o


mera armhävningar!!!


plankan!! super övning!! den tar som fan i rygg/mage!!!! super  prova den! (raka ryggar)


skugg/sparring mot varandra!!!



;) nice!!


att slå på säckarna hårda/snabba slag tar som fan efter man kört länge! här började jag dö!!! 100% styrka!


hästkraft;)


armhävningar och stå i armhävställniing!! var inge roligt sätt att vila på men men ! när man e trött de e då träningen börjar;)


Här dundra påå med rå styrka!! 399% mega Latino kraft!!! de som känner mig väl vet vad jag mest hatar i världen!! säcken representerar den saken!!!;)


knäböjd innan jag får dundra på nästa gång!!!


gör mig redo ! laddar nu med addrenalin!!! för att döda säcken!!!:)



EFTER TRÄNINGEN TOG JAG EN PROTEINDRINK! SKA HEM SEN O DUSHA!! ÄTA NÅGOT GOTTIIGOTT GOTT GOTT OCH SEN DRICKA KAFFE O SÄTTA MIG O PLUGGA TILL SENT! HAR PROV IMORN!
SES!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fatass

2009-10-06 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0