boxningspasset Torsdag!

ja passet var ganska krävande idag! men inte lika hård som i Tisdag för då dog jag garanterat!!! men visst idag tog man i 100%! Syrran och hennes vän (Toffel) kallas hon vet inte varför? kanske hon e lik en, vem vet? hm..
iallafall de kom senare och tog lite bilder under slutet av passet!
nice;)!!!!

lite dundrande på säckarna! tröttnar snabbt ut axlarna! efter 100000000000000000 slag!


Timo tränaren i bakgrunden! håller passet! vet verkligen inte vad jag tittar på men det är nog säcken som jag ser ner på! tänker döda den!:)

du vet inte vem du kaxar mot din blåa säck! passa dig;) så tänker man när man ska ge 110% på passet!


knäböjd! a de kändes verkligen efter gårdagens gympass!


kul hela muppgänget kör armhävningar;) OBS! raka ryggar, bröstet ska nudda golvet!


Rumplyft! som vi kallar denna övning! super bra! tar som fan i magen! jag tycker den tränar mest de nedre magmusklerna!


Båten! kallar vi denna! tar som fan i magen mycket på sidorna! ( kolla lilla muppen i bakgrunden!...FEO)


RYGGRESNINGAR! :) heheh alla ligger som flundror!


springa på stället! ja den e rolig!:) mina kines kinder glänser av all svett!



denna övning är super för axlarna! shitt vad den bränner! efter ett tag!
(göra små, stora cirkelrörelser, sen byta håll) testa några minuter!


syrran till vänster! (Karla) och hennes vän! Towe vet inte om det e v eller w shit samma lättare säga Toffel!


efter passet! ganska så död! o svettig som en gris!

JA SEN EFTER TRÄNINGEN DROG VI HEM! , GICK HEM MED VUSAL! I KALLHÄLL TRÄFFADE JAG EN GOD VÄN! VICTOR HETER HAN! INTE SETT HAN PÅ SKIT LÄNGE! TRODDE TYP HAN HADE FLYTTAT! SÅ DET VAR ROLIGT VART GANSKA PIGG DÅ! HEHE EFTER ATT HA VART HELT DÖD! HEMMA FIXADE JAG EN SUPER GOD KVÄLLS MÅL!

SALLAD OCH 50 G PROTEIN! TONFISK I OLJA! SUPER GOTT FAN! BRA NYTTIGT! SEN RINGDE GRANNEN O FRRÅGA OM JAG VILLE UT EN KVÄLLSRUNDA MED HENNE O FAME! OCH JAG SA VISST! ALLTID BRA ATT FETTFÖRBRÄNNA LITE!!

AJA SKA GYMA 11:00 IMORGON! SÅ GOD NATT MÅSTE VAKNA TIDIGT O LAGA EN SUPER FRUKOST!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0