Boxnings passet torsdag!

ja! passet idag var skit hård! jag lovar att jag fick spy känsla! och var ganska svimmfärdigt! okej jag erkänner att jag inte ätit någon fast föda idag! utan levt på bara tillskott! , kroppen tar ju upp vätska snabbare än fast mat, så det var lite dumt av mig kanske, men känner mig lite fet:) hehe slaravde så mycket förra veckan!
vi körde stenhårt idag! eftersom Timo ville döda oss! jag har ju missat 3 träningar också ! så det känns att man tappar snabbt uttåligheten! men snart e jag tillbaka! tror jag:) hhaha

och så Linda kom idag förbi! innan passet var slut! Hon åker nu på måndag! och ska vara utomlands i ca 5-6 månader! fan va nice hon kommer ha! i solstränderna mm! du får ha det så bra! sköt om dig !! skicka bilder:) hhehe så ses vi om några månader
puss o kram
<3

fan va svettigg jag var! hheheh men a Linda är iallafall fin på bilderna! söt som vanligt:)

 


hahha Timo till vänster om muppen;) vet inte vad de snacckar om men tyckte de pratade om slag eller nått! vet ej!

ja imorn ska jag iallafall gyma nån gån på dagen! så vi får se hur det träningspasset blir! kommer garanterat få träningsverk under natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0