yes Gympass måndag!!!!!:)

Äntligen fick jag köra mitt efterlängtade gympass! yes!!! fyfan va nöjd jag känner mig! höll fan på o bli galen hemma! har känt mig ganska depprimerad den där tiden   jag varit sjuk! är inte helt återställd men kände att jag inte kunde stanna hemma längre.. behövde göra mig av med energi!

Idag när jag var på väg till gymet så var jag skit seg.. allt kändes så trist.. sen efter jag började gyma så peppade något upp mig! börja känna igen mitt gammla jag! och efter passet fyfan .vad jag kände mig bra.. allt känns så skönt! YES! HAHAH E skit glad! från och med idag börjar jag träna som vanligt! jag skiter i om jag inte e helt frisk än... men vafan längre tid kan jag inte stanna hemma... man blir ju fan galen!

Har illafall inge feber kvar känns det som.. lite hosta ibland.. o ont i huvudet..
och så har jag bestämt mig att äta bra nu.. har ju ätit dåligt den här tiden när jag mådde som skit.. gick ner 5 kg!:/ som jag måste försöka lägga på igen!








MÅLTIDER IDAG!


idag till frukost vart det inte mycket.. vaknade sent... mjölk o banan! hahha

lunchen vart pasta o köttbullar... inte så nyttig mat då köttbullar inte e 100% kött. iallafall inte de skolan serverar!!!!

sen innan träningen en drink!

efter träningen en drink!

och nu typ sen middag hahah gris kötts soppa hahah eller vad man ska kalla det!! SKIT GOTT MASSA ENERGI! HAHAH SKA FAN LÄGGA UPP EN BILD PÅ DET SNART!:) HAHHAH


________________________________________________________________________

DAGENS PASS!

1. bröst- hantelpress 3x10 uppvärming med låg tungd sen 4x10 tung vikt!

2. triceps- 4 olika triceps övningar!

3. rygg/lats- 4x10 (HANTELDRAG) ELLER VAD DEN NU HETER!

4. chins  3x10

5. säck

6.flies(maskin) 3x10
_________________________________________________________________________



hahah Vusal värmer upp och Aldin pojken där bak o strechar!! innan han ska börja pumpa!:)


hahah mile har börjat värma upp.! han har också varit sjuk! så han har inte tränat på 2 veckor... ! o lille saman kurden! alltid lika glad!


Vusal!!!



jag trodde att jag hade tappat all styrka hhaahhaha men nej idag kunde jag köra ganska bra :) hahha
kurden hjälpte mig iallafall med de sista! tack saman!




Triceps! heheh den här övningen tar verkligen i muskeln! hahah


hahha Markus vet inte hur han stavar sitt namn! hhahah smeknamn Markota!!!:) alltid lika biff höhö:))


Mile! pumpar


jag- haha Triceps! !!!:)



hahah jag- mera Triceps! måndagar är kända som Triceps dödsdag!:)



saman han kör förfullt! haha


fan gör han ? dansar? jo han musar sig!


medans markus körde bänkpress! så hjälpte jag honom! vi körde faktiskt emellan fast vi körde chins! hahah
dog verkligen på chinsen .... det var ett tag sen ju!





heheh ryggg/lats  hanteldrag eller vad den heter:) hahah jag suger på namn! men men vem fan bryr sig!:) inte jag iallafall!:)



Saman eller Samuel!:) hahha kurdernaskurd!:)


heheh Biffen-- visar hur man dricker en proteindrink;) se o lär!


Martin eller Martinez Cortez som jag kallar han! pumpar axlar! hahah Vusal  där bak! och andra biffar till höger!


jävla käft jag fick! hahah iallafall Triceps vart lite pumpad idag iallafall! de bra":)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0