Yes äntligen hemma!

haha vaknade vid  9 för att kunna hämta mina tillskott på posten vid centrum:) hahha pirrigt:) haha
har väntat länge nu:) på dem!
pappa körde mig! så det skulle gå snabbt!! måste sen hem igen o fixa mig! äta frukost:) pankakor + ägg:) och glass:) hihi! gott va!
sen måste jag iväg ... ska följa med Camilo till stan! han ska köpa något! jag måste hämta ut medicin! på apoteket! det var stängt här i Kallhäll! fett jobbigt!
måste kolla efter nya skor också! ::) hahhah mina är helt sönderslitna! tänkte kolla på snygga skor! som jag kan ha på vardagen!:) heheh men sen måste jag köpa nya träningsskor! till gymet! ska ha mina gammla ett tag till för boxningen! orkar inte använda helt nya där! jag sliter ut skorna där ... så snabbt! på 1 mån ser de ut att vara 1 år gammla! haahhahaha! helt sjukt!:)


hahah sexigt!:) skyndade mig att hämta kniven:)



mina proteiner! undra hur länge de håller den här gången:) hahah 8 kg!:)


Latino BIffen hahah - inte vaknat till 100%  :) hahhaha

Kommentarer
Postat av: Tobias

Gör inte så mycket :) själv?

2009-11-22 @ 10:41:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0