tråkig dag

ja det finns fan inget o göra typ... kanske ska plugga lite snart... vi får se:) hahah
är frisk nu typ:) har bara lite ont i huvudet(huvudet kändes som en bomb) men tog nu två alvedon.. vi får se om det hjälper!
vill göra något roligt... men vet inte vad.. alla e typ trötta hahah

imorgon börjar jag träna som vanligt.. så de e väl skönt, blir galen när jag inte får träna... känns som jag tappat fett mycket muskler... har ju gått ner i vikt på 2 veckor... hatar när jag blir sjuk!
juste... skola imorn med! hahah börjar 12 typ! a de e nice, sovmorgon iallafall!tror jag kommer lägga mig ganska tidigt idag så jag får sova ut... jag var helt hjärndöd igår.. tänk att jag somnade runt 17:00 tiden och vaknade typ 23,30 igår sen la mig 02:00 typ och vaknade idag 11:00 haaha jävla björn typ!
men jag var helt slut efter gårdagens aktivitet... hörde att grannen hade feber mmm idag! fett synd hoppas hon blir frisk!

pratade med camilito också för ett tag sen! hahha vi skrattade ganska mycket... han e så rolig:) alltid lika glad!:) 
han kollade på film typ! eller chillade som han säger...:)
ska bli kul att se han imonr! hahah har ju varit sjuk 2 veckor´typ så har inte umgåtts med vänner så mycket!

juste shiittttt måste snart köpa mera proteinpulver... mina 8 kg är snart slut.. jag har ju ätit 3 shakes per dag! haha så de har inte räckt så mycket... de e så dyrrt:) hahah 2000kr typ tror jag !
måste köpa snart iallafall.. det lilla jag har kvar .. hoppas det räcker till den 25:e iallafall! juste måste betala medicinen till ansiktet... Tetralysal! har hjälpt en del iallafall men jag hoppas de skriver ut Roaccutan, hoppas hudläkaren gör det:) hahha
sen vill  jag kolla upp laserbehandling mot hår:) hahah just nu ser jag ut som en björn:) hahha har sparat ska tävla med camilito:) hahah  men sen vill jag vaxa... hahha men jag vill försöka göra laserbehandling senare.. måste bara spara en hel del pengar... kanske gör i colombia när jag åker dit.. det är billigare där har jag hört... a vi får se!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0