tråkas hemma!

fyfan.. vad kan man göra när man e sjuk! det värsta jag vet är att stanna hemma! van att alltid göra något... finns
kakor.. får lust att äta sönder mig! hahah då får jag banta sen när jag blir frisk!:) hahah










hahah fan va små musklerna är när de inte e pumpade! mina vader... de växer långsamt! fett störande!!!




haha tjooockis! kommande sommar väntar intensiv deff!! så måste jag få fram tvättbrädan;) hehe tills dess ska jag hålla mig så som på bilden! heheh kanske bli tjockare:) heheh kul!:) det är nu jag kan passa på äta det jag gillar! för sen blir det inga godsaker.



fan ser förjävlig ut i ansiktet.. så ser jag ut när jag e sjuk!:) skåda!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0