planerar kosttillskotts inköp

Nu var det dags igen:) haha att börja planera ett inköp av kost tillskott! Håller på och kollar via Gymgrossistens hemsida!  http://www.gymgrossisten.com
Tror att jag ska köpa Whey-100! 8 kg! vi får se... måste planera :) men måste planera snabbt!:) hahah mina proteiner håller på att ta slut:)
jag är faktiskt rätt så nöjd med Whey-100 prrotein! den fungerar rätt bra:) och särskillt när jag deffar:) hehe
så den rekomenderar jag om någon vill bygga bra fettfria muskler:) hehe sen måste man ju också äta rätt!(fast föda).
hahah vi som tränar och håller på med kosttillskott;) vi är rätt dyra i drift:) hahah! :) undra hur mycket man har slösat på tillskott... sen man började med sånt:) hahah

det är rätt skönt med kosttillskott... ialafall när man tränar så mycket som jag gör under veckan! eftersom det hjälper som en återhämtning:) heheh , det är så viktigt att  bli helt återhämtad.. inte för jag hinner återhämta mig 100% tills helgen:) då vilar jag ialafall 1 dag ibland 2 dagar.. denna helg vart  hela helgen:) heheh vilo helg:) var rätt skönt! för då har jag stora krafter för dagens gympass! som är rätt tung:)




aja måste dra
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0