Måndagens gympass!

idag så slutade jag runt 14:00 och gymet öppnar 16:00 så Mile o jag stannade på skolan ett tag! och sen när kl vvar typ 15:00 så drog vi! det är jobbigt att sitta och vänta ute tills de öppnar och man pallar ju inte dra hem :) haha
vi passade på att hämta ut min Anabolic Halo! hahah fick den idag! jag ska se hur den där produkten fungerar! alla pratar så bra om den, så jag vart lite sugen på att testa ifall den är så bra som alla snackar!:) haha
Vi körde super tungt idag! och vi dödade triceps! hahah den var så död att det gjorde ont att spänna den! haha den tappade sin form:)
Saman gymade också tillsammans med oss så det var ju roligt! alltid kul att träna många:)

Dagens pass!

1. bröst- hantelpress 3x10 uppvärming med låg tungd sen 4x10 tung vikt!
2. triceps- 4 olika triceps övningar!
3. rygg/lats- 4x10 hanteldrag!
4. bröst-flies på maskin 4x10
5. rygg/lats- chins typ fast man drog upp sig sidled haha
6. säck

_____________________________________________________________

Är väldigt nöjd med dagens träning!:) hehe efter passet så strechade vi lite ,kände mig fett stel!:)
sen så drack jag min 2 drink + så testade jag den där såkallade Anabolic Halo!
den smakade väl bättre än NO-Xplod haha:) och så fick man en kall känsla i halsen!:) det var ganska skön känsla efter en tung pass på gymet! hahah
asså efter varje pass så längtar jag hem till dagens middag! hahah börjar alltid drömma efter passen är klara! ska även ta en skön varm dush!:)
 på Onsdag ska Mile gyma med mig! vi ska köra kl 10 .00 tror jag:) det ska bli nice!


Lite bilder från dagens pass:



Mile + jag haha med den nya tillskottet!:)


Biffen kör  bänkpress och Saman pumpar på Hantelpress!:) hahah


Aldin Biffen!:)


Mile haha:)



hahah jag på hantelpress! jävlar vad det brände på slutet!''


Mile , Saman och jag! pumpar sönder Triceps , bilden en av dagens Triceps övning!


haha Mile försöker Spänna Triceps- haha muskeln tappade formen efter alla Triceps övningar! hahah


Saman och jag efter vi kört nummer 5 på schemat:) haha helt pumpad!


jag- nummer 3 på schemat!:) hehe jävlar vad man var tröött efter övningen innan!:) hahah
men men det var bara bita ihop :)


jag + Saman! spänner Triceps!:) hehe

Mile + jag spänner Biceps!.)


hahah Saman, ashkan + jag!:)


hahah Vusal som vanligt kör sitt egna pasS!:) det är bra , haha han kör mycket chins och har blivit så jävla duktig på det!:) grattis




Danny/Dani hur stavas ditt namn! hahh skit samma  han har börjat träna seriöst nu! och imonr kommer hhan till boxningen:)






kram
//cristian

Kommentarer
Postat av: MileTolata

Vänta bara tills jag blir biffigare än alla:D

2009-11-30 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0