lunchen

varje gång jag e sjuk... så dricker jag myckt te med extra citron och honung! hehe ganska gott! sen så brukar jag äta soppor! mm mamma gjorde maten idag ... god kyckling soppa... lite potatis mm! riktig näringsrikt mat... har gått ner lite i vikt.. så behöver näring:) heheh man bir varm av soppan men ganska pigg sammtidigt:)
så de e ju bra.. hoppas jag blir 100% frisk till lördag och till nästa vecka.. så all träning börjar som vanligt igen!

har skit tråkigt hemma! heheh kollar tv sammtidigt som jag har datan vid mig:) hehhehe gör 2 saker:) hahhah
sen en sak som var lite konstigt , har alldrig sovit så många timmar som jag sov under naatten! asså jag lovar att jag sov  en 12 timmar ...!


orkade tyvär inte med hela tallriken.. inte van längre att äta så mycket... men det var super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0