LUNCHEN!

A lunchen var god.. älskar shnitsel eller vad det nu heter:) hahah!
tror inte det är så nyttigt! undra hur mycket rent kött det innerhåller.... men skit samma!
idag har jag mått lite dåligt!
hoppas inte att jag blir sjuk! Mamma är sjuk! hoppas inte jag blir det härnäst!

har planer att vila denna vecka från träning! och se om jag verkligen är 100% frisk... hatar att vila.. men sist jag inte vilade så fick  jag krampdragningar på bröstet... så man ska ju vara försiktig! farligt att träna med feber...
har alltid gjort det... men asså ... det är skit lätt att säga till andra... gör inte de bla bla bla... tex ge tips på att man ska vila när man e sjuk.. men själv har jag svårt att göra det...!
får ångest!:) hehhe!
idag var jag helt död i skolan! orkade fan inget! jo äta lite... hehe som vanligt....men jag fryser hela tiden...
vi får se om jag orkar vila.... har nu tagit massa olika mediciner.) hhaha hoppas de hjälper...
på fredag o lördag blir det iallafall en tung stressig och lång dag i skogen med alla hundar...  så jag måste vara frisk tillsdess! försöka vara 100% frisk annars är det inge kul ju!

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0