Lördag!+söndag

igår lördag! så firade vi Mamma som fyllde 43år! hehe! det var väldigt rolig! vi gjorde inte värsta grejen utan bara en tårta... som mamma ville, hon mådde lite dåligt! aannars hade vi tänkt göra en stor middag tillsammans med våra närmaste... men mamma valde att inte göra något:(
hehe Jag var ju och gjorde saker på dagen! och innan jag åkte hem för att vara med mamma så försökte jag hitta en present till henne.. fan va det var svårt! tog några timmar att välja en present! köpte en riktigt vacker Pärlhalsband!
hon vart super glad.. eftersom hon inte förväntade sig något.. men jag var ju bara tvungen att köpa något till min lilla mamma! Grattis mamma!
Älskar dig!!!


haha bild på tårtan! tyvär så åt jag inget! :_) hehe men de andra fick min bit:)



Senare på kvällen så skulle syrran iväg med sin vän Tamara! de skulle till en Latino Fest hahah i Alvik tydligen!
asså det tog timmar för henne att välja kläder hahah!:)
men men hahah jag ska innte säga något! brukar också ta långt tid på mig!:)
Hörde iallafall att hon kom hem runt 03:00 hahah undra om det var roligt där borta!:)


Karla (Syrran) hahah, haha


Jag var också tvungen att dra ut! lite efter att syrran dragit!:) hahha Lewi en vän till mig fyllde 18år! så vi skulle dra in till stan och fira honom på någon pubb!hehe det var rätt trevligt där! det var iallafall viktigt för mig att få vara med honom och fira honom :) han är en super vän!


Lewi + jag grattis bror:) hehe


hehe:)

söndag:

kom hem 04:30 på morgonen det var super jobbigt eftersom jag skulle upp runt 6 :00 för vi sskulle till Eskilstuna!
och sälja Churros! fett jobbig dag! vi stod där länge "hela tråkiga dagen" bara gammla tanter som köpte!
vi fick iallafall in en del pengar, jag trodde vi inte skulle få in något,det var pappa som gjorde bakelsen:) hahah
efter en lång dag så kom jag äntligen hem runt 21:00! har inte sovit något denna helg! + att hela veckan så har jag vaknat tidigt och haft skrivningar på skolan varje dag typ! sen så träningen mm så jag är super död!! har inte återhämtat mig alls! och imorn börjar en ny vecka med en tuff träningsdag!:)
hoppas bara att denna vecka blir lugn!





haha pappa! på bilden ( mäster kocken med stövlar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0