Lördagsnatten-->söndag

Det var så trist hemma... så Camilo ,Mile o jag planerade med Viki.. och hennes vän att vi skulle dra ut.. Mile hade Tydligen skrivit in oss på gästlistan på The Bridge! jag gick hem till mile.... sen så drog vi mot stationen där vi träffade camilo! eyy hemma hos mile de har skaffat värsta jacuzziii!! sexigt som en bomb!!

 hahah  gissa när vi kom dit.. så var vi inte med på listan! fuck! mile ...klupeduns! aja! fan ska man göra.. ibland händer det så! o vikis vän fick ändå inte komma in.. hon har en ett utlänskt id... aja allt vart kaos!  det var fett många som vi kände som gick in! hahah så det var lite synd
!
Josef fyllde år idag! tydligen så han skulle fira... hann iallafall gratta han! grattis mannen!

vi drog iallafall! men pallade inte dra hem så vi valde att dra till Viper room! ( trist) men bättre än ingenting... nästa gång skriver jag in oss! en vecka innan hhahah! man brukar få ett sms ... som bevis... mile får alldrig tillbaka ett sms.. haha de vill nog inte att han ska in:) vem vet:)

ialafall.. när vi kom till Viper room! fett proppfullt! skit varmt:) haha det fanns massa guzzar! men alla fett kalla! tråkiga.! vi dansade o så men det kändes inte så lyckad kväll! aja haha jag dansade..ialafall mycket... och mile med! camilito... såg lite trött ut ( somvanligt):) heheh stor pojke ju!
men vi var där till efter 01:00 sen drog vi.. det vart ändå mera liknade KORV FEST:)  heheh:) vem bryr sig!:)
dans e dans!:) var svettig som fan , när vi drog!
nästan genomskinlig skjorta! sexigt!



hemma innan jag drog till mile... fula skor.. bytte sen till finskor!:)


hos Mile! han fixar lite käk åt oss båda:) något i magen e bra att hha innan man drar ut:) haha
det var super gott....


Jag - haha  man e visst lite hungrig.. :) hahha!


jag & Mile! Biff bröder... livet ut;) ellerhur gubben?


hahah Mile har redan slukat all mat:)


jag- inte hunnit börja glupsa i mig!:) super god mat!:) älskar kött!


checka in Miles Jacuzzii..!! här ska vi bada någon gång! hahha måste få testa den! på vintern! vattnet e typ 40 grader ... hela tiden! fett skönt! ....



på tåget- Camilo


Mile


Jag-Cristian



T-Centralen- väntas på Viki o hennes vän.. fan vad hette hon! dåligt minne.....sorry!


på Viper room! Camilo & Mile- tjoooooooockiiiisar


Jag & Camilo- haha jag med min cola... inge sprit för mig! tränar hahah Camilito med sin goda cider:) haha



på väg hem!! Camilo!


Mile


jag!




aja fan ska man göra som sagt! det kan inte bli kul varje dag! men men! idag var det trist.. kanske nästa gång blir det annorlunda.. om kanske vi fixar ... det med gästlistorna.. hahah och inte lilla Mile! hahah


är skit trött!

ska soviishh nu!


bye




//kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0