lördag natt! ahahahha

på kvällen! så fanns det inge bättre att göra än att dra o klubba lite! hahah vi visste inte först vart vi skulle dra! men vi lottade fram  The Viper room! hahah det var så dåligt där sist vi va att jag ville spy på den fucking klubben! men idag var det faktiskt en super  dag ! hahah massa brudar mm o dansa med!
vet ni vad! hahah  när vi kom så dansade typ inga! sen efter så fort de satte bra låtar! så började mile, jag o camilo dansa med 2 anddra brudar från tallin! dansa! o då började alla dansa! hahah så dt var roligt!:)
svettade sönder oss!

sen efter några timmar så gjorde vi en dum grej! vi drog därifrån och gick till en klubb i gammla stan!! fyfan! haha var så dåligt att jag glömt bort vad klubben hette! hahah
det var såhär! alla vi kom in utan Alex! för vakten tyckte han var för full! suger.... han hade inte ens druckit typ! det var fan Mile o camilito som hade druckit mest.. tror jag!:) haha jag dricker ju inte under mina bantningsperioder! brukar annars inte heller dricka typ! de e onödigt slösseri med pengar!:) hahah man kan köpa mat istället:) mm godare!

hatar sånna fucking vakter! pluss de var ändå dålig stämmning!   vi borde ha stannat kvar på Viper room! det var illafall liv där ikväll!:) heheh men man lär sig av sinna misstag inte sant?:)

jag e fett tröött , måste upp 8:00 hahah ska vara i skogen då! o göra de sista blodspåren med grannen! vovvar ska spåra igen!:) hhehe:) men aja skit samma!:)



Alex, jag, Mile på väg hem till camilito!


Camilo, Alex, Mile! hahah



Camilitos rum! hahha värsta sängen o allt!:) bra när han tar med guzzarna in! hahha eller hans docka!:) hahah
fan va jag ser tjockis ut:)


i karlberg så märkte va att la Colombbiiiiiiaaaaaaaaannnnnnnnnnaaaaaaaaaa satt på tåget så jag vinka snabbt o tog ett kort! haha på 20km/h fart fan va jag e bra! hahaha precis i prick! :)



sexigga grabs!:)


haha i Viper room! haha reserverade bord o allt;) höhö


haha jag o min cola!:) haha med extra is!:)



bröder!


hehe kolla Alex till höger! kalla han Vodka!:) haha



skål mannen! hahah cola vs öl!:) hahaha






brudarna från estonia/tallin! söta:) hehhe!:) hon till höger dansade super...:)hon kunde inte tala svenska! :) heheh camilito var min engelska tolk:) hahah


e svettig som fan! älskar dansa! hahah:) fan miles tjocka arm!:) jävla rot!:)

a ni anar inte vad som låg o sov på tåget! asså han snarkade i takt typ! hahah alla skrattade åt han! han var chilenare tydligen! så camilito snarkar säkert typ samma:) hahahh:) trodde först han va kines! :)

 


höhöhöh  rolig! aahahaha han drömde säkert om mat...!:)



natti nattiii!! allihopa!:)
sexisex!:) = 66




Kommentarer
Postat av: Mile Necovski

FKB ASSÅ= FLIPPARE KÖR BARA:D

2009-11-01 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0