idag!

ja jag vaknade lite sent idag hahah! fick lite panik för jag e ganska sträng när det gäller att komma i tid  till skolan!:)
jag flög upp idag som en raket... dushade sen .. var jag påklädd på nån sekund!
Hann inte med frukosten! och det är väldigt ovanligt att jag hoppar över den! det är inge bra att göra det! för man får inge bra start på dagen... hela dan tänkte jag på mat! och när det vart lunch så åt jag som en gris!!

IDAG ska jag träna boxning! hehe är helt förstörd... fortfarande en massa j_vla  träningsverk!;) kan knappt gå ner trappor!! haha!
det kommer säkert vara hård träning idag med! jag hoppas verkligen det.. men jag vet att jag kommer känna en hel del smärta!:)
DET ÄR BARA ATT BITA IHOP'!!

hehe fett liten Biceps!! är den inte e pumpad! aja så e livet!


pinsamt ju med så liten arm!:)




Höhöhö Army!

 


Kommentarer
Postat av: rosen

hehe okej ;)



jaja, men det kmr väl, ingen press :P

nej jag har ingen kille..



jo det går bra i skolan, ganska mycket nu dock... jo sista året, äntligen sj då? :)



kram

2009-11-12 @ 18:25:35
URL: http://whoam-i.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0