idag! torsdag!

Fan vilken dag idag! hahah allt var super:) ey matten gick super bra idag! på lektionen! fyfan.. trodde jag skulle dö som vanligt! men idag flöt allt bra!:) är väldigt nöjd! sen annars! har vi haft timmars håltimmar! man gör inget.. skolan är död.. vet att jjag borde plugga men man e för lat! lovade läraren att plugga på rasterna.. hon skulle hålla ögonen på mig:) hihi roligt när man känner sig iaktagen!
sen en rolig sak som hände mig!
det finns en lärare hon säger alltid hahah att jag skiner som en sol! vet inte varför:) men iallafall.. sen idag efter jag hade pratat med min mentor så var den där läraren på väg hem... och så kom hon tilloss och sa!

hon -hej! måste bara veta  vad du  heter....
jag- cristian, :) 
hon- måste bara säga att du utstrålar alltid glädje.. och du skiner som en sol varje dag!
jag- heheh tackar.. visste inte vad jag skulle säga!
hon- ville bara säga det:) hejdå hadet bra
vi bara - ha det bra!

hahah det var ganska kul ju:)! visst jag e alltid glad! fast jag kan vara arg,ledsen,irriterad eller vad det nu kan vara så skrattar jag alltid och är glad! haha vet inte varför men det ligger tydligen i blodet:) hahah

skoldagen var ganska lång jag kom hem kvart över 3! typ! fett jobbigt att dagarna ska vara så korta! det är inget kul! blir ju depprimerad! säkert många som blir det... eller är det bara jag:) hahha .. ska sen iväg kl 5! och träna Boxning! hoppas jag dör på träningen! kommer säkert vara skit hård träning! som sist! älskar när man dör på träningen! då känner jag mig nöjd för dagen!:) hahah

vi får hoppas på en dunder mega träning!:)

 

 

haha vad kan man göra just nu tills klockan är 5! plugga... a kanske men vet inte.. ta lite roliga kort! hahah kanske.. a det e roligt:) annars kolla tv + datan samtidigt:) äta lite och börja fixa proteindrinkarna!

fan vill ha mina proteiner som jag beställt! vill ha de nu nu! hahah de är nog påväg! får de säker imorn! eller liknade .! hoppas!:) annars:) :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0