idag på Gymgrossisten! sen ansiktsbehandligen!

Camilo, Kaj , Lewi och jag drog till Gymgrossisten på Sveavägen 136. där Träffade jag dels min Förebild innom träning:) hahah Johan Ederer! super trevlig kille! fan va stor han är!:) heheh en annan trevlig sak var att han också kommer från Colombia! pluss Bogotá!:) haha precis som jag:)
där borta, så pratade vi mycket om träning,kost,tillskott och hur livet är innom tävlingvärlden!
jag vill så gärna börja tävla för Gymgrossisten!

jag hoppas johan ederer verkligen kan hjälpa mig på traven!:) vi pratade om det!:) skulle vara min största önska!:)
vi kollade även hur mycket fett vi hade!:) heheh jag hade minst av alla:) haha trodde jag skulle ha mer!
9,43%fett hade jag ... det är super ju!:) heheh ska försöka hålla mig på den fett nivån!:)
det var kul att Lewi hade mera fett än vad Kaj hade! fast lewi är smal och slank! Camilo hade runt 20-24 % fett minns inte exakt! men det var roligt när Anna Paulie skulle kolla hur mycket fett han hade och så nöp hon honom! heheh:) ala vi skrattade!:)

iallafall det var super trevligt att jag fick för en gång skull träffa min Förebild!:)
Johan Ederer, det var väldigt trevligt att träffas!





Johan Ederer och jag!





Chris Harnell & jag


Anna Paulie kollar hur mycket fett Kaj har!;) haha tror han hade 12% fett tror eller så var det lite meer!


hehe hon kollar på Camilito!

 

 

Efter vi vart på Gymgrossisten! så drog Lewi hem, och Kaj drog mot t-centralen för att klippa sig! Camilo o jag vi drog till Ellies Hudvårdssalong jag skulle göra ansiktesbehandlig!det gick super, hon som gjorde jobbet, var väldigt vacker.. riktigt fin hy! och väldigt trevlig! det var super skönt att ligga där ! att jag nästan somnade!:) hehhe skön musik också:)


hehe vi väntar! på min tur!


heheh jag:) gjorde porrengöring!

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: lät bra hördu! Igår firade jag och mina syskon min mamma födelsedag lite och sen slapade bara.

2009-11-29 @ 12:58:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0