Hemma

hehe kom hem efter 12 :00 haha hade inget o göra så jag tog lite bilder! samtidigt som jag kollar på tv! finns inge kul o titta!:)
ska städa mitt rum snart det är skit stökigt! imorn kommer de från komunen o ska ta borrt dörrarna till alla rum för att målas om! så vi kommer inte ha dörrar - inte ens på toan:/ pinsamt hur ska jag klara mig:) hahah
sen kl 5 ska jag dra o boxas! måste träna:) mår bra idag! full kraft igen! trodde jag veskligen skulle bli sjuk efter vaxinet men nej:) hahah

 

haha jag Biffen! ::)  Latino Biffen!:)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej.. ja jag ska vänta och ta det försiktigt så att foten inte blir sämre.



idag ska jag städa undan en massa inför julpyntningen ikväll!

2009-11-26 @ 14:03:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nej nej! inte alls för tidigt! är ju första advent i helgen å då måste det ju vara pyntat och klart :D

2009-11-26 @ 14:49:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0