Hemma hos Bobby!

efter träningen igår så drog jag hem till Bobby! det var ett tag sen vi inte träffats! det är alltid roligt att kunna träffa sin vänner!! särskillt om man inte ses så ofta! han har mycket o göra! och jag har mina saker att göra!:)
så det blir inte så himla ofta man kan ses!
Han är en super bra person! och en god vän! tycker jag!!!

jag kom hem till honom runt 22:00! sen hade vi roligt, snackade.. kollade tv! hahah det var roligt!
sen så rann tiden iväg..SKIT SNABBT! jag pallade inte dra hem så sent! så jag stannade där!
Bobby! hade tydligen sovmorgon så det var inga problem för han! och jag hade ändå tid hod Hudläkaren i Läkarhuset,Odenplan! kl 10! så det passade ssuper:)
idag på morgonen! så vaknade jag kvart över 9! haha ville fortsätta sova! hahha har svårt att vakna ibland!
fixade mig liite snabbt! hahha  sen var jag tvungen att gå!
skönt iallafall att Bobby bor 10 min från läkarhuset! så jag behövde inte stressa precis!

när jag kom till Hudläkaren (Halina) så tyckte hon att mitt ansikte hade förbättrats! Medicinen hade gjort nytta! och jag märker det själv! så jag är nöjd!
hon skrev ut mera Medicin som jag ska hämta ut någon dag här!:)
fick tid igen den 22/12:)hahah kl 10:30! så får vi se hur förbättringen blivit då!:)

efter jag vart där! drog jag hem!  det första jag gjorde:) hahah dusha.. sen laga en rejäl maffig frukost! ska träna senare på Gym och jag var utsvulten! hoppas Mile och Camilo kommer också!::) tråkigt att gyma själv!:)
jag hade ett prov på skolan idag! men eftersom jag hade tid hos hudläkaren så skippade jag den!! måste försöka göra den nästa vecka... så fort som möjligt så jag får det gjort! hatar att göra prov och rester på slutet av terminen då vill man ju ha det lugnt!:)

jag o Bobby! hemma hos han!
hahah båda helt Nyvakna! haha fett seg jaaag var här! skulle precis iväg till LÄkarhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0