haha sena lunchen

fan det är en fett seg dag:) hahah vet inte vad som händer ikväll!:) hahavad som helst kan hända ju.:)
iallafall lite mat måste man få i sig! så jag inte svälter ihjäl:)
dangens god goda lunch är kyckling med potatis+broccolie och grönsaker!
super gott och nyttigt:) haha

måste hämta mina kosttillskott som har kommit! kanske går imorgon! annars ska jag försöka gå idag om jag hinner! eller mamma skulle växla lite pengar till svenska ...... har typ 11000kr i euro! som jag måste växla till svenska peng!:) heheh måste betala lite saker... kosttillskotten för nästan 1600kr sen medicin som jag ska hämta ut från apoteket mot acne!:) heheh:) och sen måste jag ha pengar för att kunna göra ansiktsbehandling på salong!:) hehe
+ köpa lite kläder...:)
det är väl det jag måste göra!
måste försöka skaffa ett jobb också typ helg jobb! om jag orkar leta! måste ha iallafall... så jag får lite inkomster!!:) hahah
juste måste klippa mitt fluff också!:) hahah
sen måste jag också spara lite så jag har sen för att påbörja laserbahandling :) för behåring!:) hahha

iallafall

lunchen!
:)


sexigt haha de andra grönsakerna kom inte med:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0