haha idag ute på stan!

hahah ungefär klockan halv 1! träffade jag Camilo på tåget! Mile missade tåget såklart:) haha så honom mötte vi senare!:) haha i stan så , det första vi gjorde var att köpa ut min Medicin ! ( Tetralysal), sen drog vi till Forex för att jag skulle växla lite pengar:) heheh:)
när det var klart så drog vi till China market!:) hahah Camilo ville först köpa vax på en hårsalong där nära men det var stängt så vi gick in på china affären och så köpte vi liknade monkakor!:) hahah ganska goda hehe!:)
när vi gjort det så kom mile till Hötorget!:):) haha från och med då började min shopping!:) haha köpte lite kläder:) på lite olika ställen + så ansikts kräm!:) haha och ansikts vatten:)  efteråt drog vi till Kista galleria! där jag köpte lite mera kläder:) och passade på att klippa mig hos Sam! haha han brukar klippa i Lidingö! men klipper i Kista på söndagar! super duktig kille!:)
efter en så himla lång dag ute:) haha så vart vi ju hungriga! det räckte inte med monkakor!:) utan vi gick och åt på vår favorit ställa "Pong Asian Tapas!"

lite affärer som jag köpte idag på  var Cubus, Jack & Jones de hade riktigt fina kläder:) hehe iallafall som jag tyckte var fina! och tilll bra priser!

när klockan var runt 5 tiden så började vi dra oss hemåt! haha var tvungen att vara hemma innan 18:00! har tvättid! fett jobbigt! men måste haha alla mina kläder är smutsiga:) och imorgon börjar en ny vecka då e det bäst att ha rena kläder:)



Camilo och jag!


hahah på Hötorget köpte vi Italienska kakor! jag pratade italienska med han som sålde:)



Camilo äter


Här är camilo efter vi varit på China market!


sexiga! och goda!



Kista! Camilo & Mile!


jag & Mile


Camilo & jag!


hahah jag i Kista Galleria! har precis klippt mig hos Sam!:)


haha Biffarna! :)  vår lunch! jag- kyckling wook! Camilo 3 rätter! Mile Kyckling wook!



haha på väg hem! vi tog bussen mot Jakobsberg!:) hahah sexigt! fan va tungt alla påsar var:)
hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0