Gympasset Onsdag!

dagen idag i skolan gick super:) hahah hade en skrivning 8:30 och 4 timmar frammåt! hehe det gick super bra:)
sen efter skrivningen så var jag i skolan till efter 15:00 ! så jag hade en lång dag! och idag var jag skit seg och sömnig! eftersom jag tog vaxinet igår! hehe!

efter skolan drog jag till gymet! hehe ingen kom och gyma med mig ! utan jag träffade Martin sen på gymet! och han körde med mig:) det var roligt han är så snäll!:) hehe
passet idag var skit tungt vi dödade verkligen axlar och bena:) hahah
han hjälpte mig även med tung mage så det var ju skönt! annars hade jag fåttt köra tung mage på fredag!:)


dagens pass!!

______________________________________________________________
1.  Axlar ( 3 olika övningar = 1 x 4 ) 

2.  Mega tung mage med vikter! ( så många man orkar sen byta till lägre tungd så många man orkar sen utan tyngd 12 stycken =1 x 3 )

3.  knäböjd! 4x10 tung vikt!:)

4.  Främre lår muskel på maskin ( 4x10 )

5. Midja 4x10

_______________________________________________________________

efter passet kände man sig rätt nöjd! liye synd att Camilo o Mile inte kom!
tog en proteindrink och sen drog Martin och jag  hemåt!

ska dusha sen och äta! är utsvulten! känns som om jag svälter.) haha nej men jag är väldigt hungrig:)

idag kom också den nya tidningen av Gymgrossisten!;) heheh det är nice! ska bläddra igenom den och se om något nytt har kommit:) heheh





Biffarna var också på gymet och pumpade..:)



Sexiga Martin;) heheh



jag:) hahhaa


jag pumpar axlar!!:) heheh


Martin kör förfullt!:)


sexig kroopp;;) heheh


nice! :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej... själv blev jag jättesjuk då jag tog vaccinet. iinte kul! :/ men det sitter ju bara i ett dygn ungefär... så du mår nog bättre snart ska du se :)



idag har jag jobbat iaf...å nu ska jag snart på bio med mamma och syster. gör du ikväll då?

2009-11-25 @ 19:00:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: bra då :)



jag ska jobba, själv?

2009-11-25 @ 19:08:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0