Gympass! Onsdag!!!!

Idag efter skolan! som vart en ganska possitiv skoldag, hade prov i Rättskunskap! och det kkändes super nice! fan känner mig väldigt nöjd:) jag kom till gymet ungefär 15:50! de öppnar 4 så jag fick vänta typ 10 min:) i skitvädret! fett fult väder . hatar vintertiden här i Sverige! hahha
iallafall det var ganska tomt på gymet idag när jag kom... det var bara 3-4 pers först! ingen av de som brukar träna med mig kom idag! eftersom de är lata:) hahha nej men Mile han hade hemspråk! fan så nu kommer han inte träna med mig på Onsdagar! trist:(

iallafall jag körde mitt pass själv idag! + på en övning som jag glömt i måndags:) hahha hantel drag eller vad den nu heter (rygg/lats ) träning:) hahah medans mage med tungvikt.. körde jag inte..idag! jag kör den på fredag isttället!då hoppas jag Mile eller Camilo tränar:) hahah måste få hjälp med den övningen den är så tung:) hahha
efter ett tag så dök Martin! upp på gymet! en super bra vän... vi har känt varandra sen vi var små:)hahah vi brukade leka! kungfu nissar!

 hahah sen en rolig sak med han! jag hade tydligen lärt Martin rita fåglar.. när vi var små.. och han ritar fortfarande fåglar... folk bara eyy maritn du ritar bara fåglar.. han bara säger... a det är Cristiian som lärt mig hahaha! roligt ju! han är super bra person!
vi tappade kontakten sen i flera år... och det är typ nu som vi träffas igen o pratar mm men det blir mest på gymet... vi ses! hahah:)

sen kom Leo & hans vän ... fan glömt bort hans namn! pinsamt! ja Niclas! :) haha roligt:)
det var ju roligt att de kom! Leo och jag vi gick i samma klass....i Högstadiet!:) roligt:)
han är fett biff! han har kört Hockey i flera år men slutade för ett tag sen! nu pumpar han förfullt på gym! hahah

det var kul idag tycker jag .. ett roligt pass! man pratade om gammla tider:) hahha skrattade... o pumpade:) hahah kul!!!

sen på slutet när jag bytte om så kom Vusal! hahah fett sent han kom till gymet! han skulle ha kommit vid 4 .! men men! ibland blir det så! att man får träna ensam! :) haha det är inte vanligt att jag tränar själv! eftersom jag brukar köra så tunga pass! att  man måste ha folk som håller koll ifall en olycka skulle ske!:)
så tränar vvi Biffar:) hahha







Dagens pass!  Onsdag



  1. ben-knäböjd 4x10
  2. axlar ( 3 övningar = 1 x4)
  3. midja 3x10
  4. Hanteldrag 3x10 (rygg/lats)
  5. chins 3x10

__________________________________________________________________________________

Lite sexiga Bilder:) haha på oss Biffar!

 
Leo Pumpar Bänk!press!:) hahah


Martin! kör Biceps! rolig övning:)


nu kör Martin  axelträning:) hahah



Jag! var klar med mitt pass! Martin fotografen:) hahaha


haha Jag längst fram! och Martin där bak! Biffarna!:=




Leo till Höger & jag till vänster!:) hhahaa




Niclas, Cristian "jag" , Leo & Martin!!!:) hahha Biffarna:) höhöhö



i omklädningsrummet! hahha Vusal kom nyss! jag o Martin var på väg hemåt!




a hemma väntade en massa mat åt mig! hahah så jag kom hem o det första jag gjorde var att gå raka vägen in i köket:) hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0