Gympass Onsdag!! en dag med träningsverk:) hahah

idag onsdag heheh började skolan vid 12 tiden:) men jag var där lite tidigare för att hinna äta... men det var inge god mat idag heheh har ju slutat med deffen så jag tar inte med mig egen mat till skolan... det var fiskpanetter/pinnar fast de var bleka hahha smakade inge vidare.. hade ju inge smak:( så det vart inte så mycket mat:) eller jo kanske alla andra tyckte jag åt mycket men inte jag:)
portion för 2 pers= ½ portion för mig! hahha de sant!

efter skolan... det var en lång dag idag fan! hahha gymet öppnar 4 idag, jag var rätt så peppad idag glömmer alldrig min drink som jag tar innan träningen:) hahha alltid bra att få en kick innan träningen... den kicken får jag av mina drinkar eller om jag stoppar i mig något sött!!.......... känns nu faktiskt skönt att träna som vanligt igen:)
Mile kom idag också och skulle gyma så det var ju roligt:) men han e typ sjuk! hahah hostar 24/7.
så de  einte så bra! min hosta e typ borta:)
Saman "kurden" kom också idag o skulle pumpa !:) hahha

EN SAK SOM JAG STÖRDE MIG PÅ IDAG.... FYFAN TRÄNINGSVERKEN SOM JAG FICK FRÅN IGÅR "BOXNINGEN"
SHIIITT KAN LOVA ATT DET KÄNNS SÅ SMÄRTSAMT ATT MAN SKULLE KUNNA BÖRJA BÖLA NÄR SOM HELST!
TÄNKTE KÖRA KNÄBÖJD/BENBÖJD OCH DET GICK INTE KÖRA MED TUNG VIKT!

hahah gjorde skit ont att bara värma upp! så jag körde med lite tyngd och sen fortsattte vi med rygg träningen hahhah ben- körde senare ben spark! eller vad den heter på maskin! där gick de o köra med ganska tung vikt , fast man fick bita ihop smärtan!:) hehhe







Dagens pass!!







  1. ben-knäböjd 4x10
  2. axlar ( 3 övningar = 1 x4)
  3. övre delen rygg 4x10 (bänkpress stång med vikt på ena sidan)
  4. midja 3x10
  5. tung mage med tung vikt
  6. benspark (maskin) 4x10

 

Efter passet kändes det skönt! ännu en avklarad dag! ganska lyckad dag också !:) hahah
tog min drink! och drog hem för att dusha o sen se vad det går att käka!:) viktigt att äta bra! när man tränar , imorgon kommer jag nog dö igen på boxningen hahahh! vi får se!:)


heheh Mile!


jävla smärtsamma uppvärming! shhitt gjorde skit oont varje gång jag böjde benen! hahah

Jag! LatinoBiffen;)

 


övre del av rygg! Saman kör!



Ganska tungt:) hahha efteråt kändes som man hade sprungit flera km!:) hahha är inte helt återhämtad från igår!


Mile pojken!


Saman Kurden!


axel övning 1! heheh Latino Kraft!:)


Övning 2 Axelövning! hehe bara bita ihop!:)


Övning 3  axel! heheh 110% latino kraft!:)


Saman pumpar!


Mile Moddell :o


jag - SVETTIG !



Midja! heheh den här övningen är faktiskt bra:) heheh eller vissa gillar den! jag iallafall!:)


Tung mage haha! jag fruktar denna övning!:) hahah får nästan mardröömmar av den här;) hehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0