Gympass! måndag!

idag var jag hemma hela dagen typ! orkade inte dra till skolan... hade bara 2 lektioner + så har jag lite hosta::) hahha iallafall vid 4 typ var vi på gymet med Vusal... fyfan vad det var mycket folk därborta! fullt som fan.. hatar det ibland.. eftersom alla maskiner och hantlar mm är upptagna, de flesta som kör är lallare! om folk kör seriöst då oki visst man förstår, men om man bara lallar då lackar jag!


dagens pass!

1. bröst- hantelpress 3x10 uppvärming med låg tungd sen 4x10 tung vikt!
2. triceps- 4 olika triceps övningar!
3. säck
_______________________________________________________________________________

efter passet var jag ganska slut:) hahah vilken tur att jag hade ätit bra idag:) då hade jag  lite energi:)
pluss så tog jag en protein:) hihi direkt efter passet!:) som återhämtning!

______________________________________________________________________________

ibland frågar folk mig! varför ser ditt schema så som den gör.

mitt svar är: man måste senare efter man fått erfarenhet av träning, försöka lägga upp ett schema som passar dig själv, hitta en balans, så du inte mår dåligt av tex överträning!
det kan vara skit svårt att lägga upp ett bra schema som nybörjare, då kan man få hjälp av någon instruktör.
sen efter man kört ett par månader och man känner att man lärt sig träna korrekt mm! så kan man börja exprimentera med schemat.. jag har testat ett flertal scheman! tills det har känts skönt! och man är nöjd! med sig själv!!!

en tid körde jag helkropp på gymet... många sa du kommer slita ut dig! men det kändes skönt och träna så! tror att jag höll på med helkroppsträning i 3 år! intensiva träningar kunde träna 4-5 timmar per pass!

och nu mitt sista schema är det ni kan följa här! vi får se när jag får lust att ändra det! är rätt nöjd med det!

vad mina mål är:?

mina mål med just träningen... har inte funderat ordentligt! jag vill inte bli värsta boddybuilder... men jag vill bli stor med inte klumpig, vara rörlig o smidig! de som känner mig vet hur jag är!
många fattar inte hur jag kan vara så rörlig när jag normalt ser klumpig ut! men man måste bara träna och ha mål i livet.. utan mål så kommer DU ingen vart!


har ni andra frågor så fråga:) hihi!



hahah triceps passet , döden!

 


kollar biffen!!


hahha :) JAg


han kör lite axlar tror jag:) hah




jag:) tittuuttt!!:)



strecha! alltid skönt:) hahahah Vusal pojken




akta er! största yngsta biffen i kallhäll!:) hahah sant!


på väg ut kom Leo pojken in!  han skullle pumpa på gymet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0