gympass Måndag!

                    





idag fan började skit tidigt skolan! 8:30 skulle jag ha rörlighetsträning! typ!:) hehe läraren ville se hur rörlig man var på olika sätt! det var ganska kul + att vi fick lite god teori om streching mm!
det var kul att se hur vissa var stela:) hahah
kommer ha ett prov om just steching mm + doping och olika former av träning! vecka 50 tydligen! vi får se hur det går då för mig:) ska försöka göra mittt bästa!:) haha
alltid kul att lära sig nya saker!:) hehe!
efter passet i skolan! så dushade jag o fixade mig! för att sedan dra och äta... det är värsta ångest att inte ha lektioner fram til 11 och frammåt! så jag åt! och sen chilla fett  länge tills Mile kom hahah Camilo skolkade idag:) hahha!::) eller så var han sjuk! han kände sig krasslig igår!:=

efter tråkiga dagen på skolan! tiden gick så himla långsamt! så drog Vi till gymet:) haha! Elin kom med hon skulle gyma! det är roligt:) hon är vacker:) hehe
kl 4 öppnade gymet! vi 3 väntade i kallhäll station typ 1 timma! fett jobbigt! sen kom Saman! så när klockan var halv 4 så drog vi mot gymet!:)
en sak är jobbigt med gymet och det är att de öppnar 4 ! lackar! hahah de e sent ju!:)
iallafall! passet började super.! hahha trodde jag skulle vara helt död! eftersom jag var skit trött på skolan höll på att somna på sista lektionen... !:)
vi tränade riktigt hårt idag! riktigt tungt:) haha ovh det är måndag! så det var dags för Triceps att dö:) hahah
den muskeln vart så pumpad att det gick inte ens att spänna! hahah den tappade formen för en stund!:) hahah
jag gillar att känna smärta av träningen!:9 ända sättet att kunna bli biff!:) hahah inget är gratis! man måste erbjuda sig att få smärta:) för att kunna växa:)haha

på slutet passade jag på och sparka! shit var lite stel idag! fast folk tycker man är så jävla vig! men jag känner själv när jag e stel :) hahha men det var kul! det är roligt att de har säck på gymet så jag kan hålla igång mina sparkar i trimm!;) man vet aldrig när man behöver de!:) haha

Dagens tuffa pass:

Måndag

 

 

  1. bröst-hantelpress 3x10 uppvärming med låg vikt, sen 4x10 tung vikt!
  2. triceps 4 olika övningar!
  3. rygg/lats 4x10 (hanteldrag)
  4. chins 3x10
  5. säck
  6. flies(maskin) 3x10

 _____________________________________________________________________________________________

vart verkligen nöjd med dagens träning! känns alltid så skönt att få det avklarat!:) all min stress mm! försvinner efter jag tränat!:) haha nu kan jag plugga i lugn o roo! haha har 2 prov denna vecka!:)
haha
så jag har mycket att göra!
efter träningen tar jag ju min proteindrink! sen hem dusha! och äta! sen plugga! sen äre bara sova:) haha
till nästa dag!
haha



lite bilder!:)



hahha en bild på kläderna som jag hde idag! i skolan! haha har inte fixat håret så ni får se mig bakifrån.:)





haha jag:) precis innan passet börjar:) haha mitt ansikte glänser;;) hehe
sexigt




haha pumpar! hantelpress! :) bröst träning:) haha



Saman!:) haha


Aldin! hehe han pumpar :) kör ben tträning!:) hahah sexigt!

 



fan vet inte hur du stavar ditt namn bror! Dani hahah skitsamma BIffen!



Martin! eller Martinezz cortez!:) hahah




jag- Triceps!:) haha


Mile - Triceps!



Saman!


haha Cortez!:) haha


Mile visar sin Biceps!



jag - pumpar sönder Triceps!



hahah Saman o Dani! hahah dani med rumpan i vädret!:) hahah



haha Mile pille! apar sig!




haha jag! poserar!:) :) hahah  sexigt! min triceps är helt pumpad!:)








ses ha det bra
puss o kram
//LatinoBiffen :o


Kommentarer
Postat av: Ivars syrra

Haha schysst att hamna med i bakgrunden på vissa bilder :-p

2009-11-23 @ 20:55:14
URL: http://metrobloggen.se/CarroAndrea
Postat av: Anonym

biff

2009-11-23 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0