Gympass Måndag!!

idag hade jag bara 1 lektion! det var rätt skönt.. sen så stannade vi , Mile o jag i skolan o pluggade lite! gick också till skolans gym! för att kollad vad jag missade idag på morgonen!::) hehe allt gick bra:) de hade gått igenom om doping:) min bästa kunskap!:) hehe
klockan 3 drog vi .. mot gymet:) haha de öppnade 4 det var fett jobbigt att vänta.. man vart fett seg.. men så fort vi kom till gymet... så vart man helt taggad:) hahah
dagens pass! gick super:) hehe Saman kom också:) så det var ju kul.. sen kom Vusal senare... och så fanns det massa som man lärt känna:) hahah
lite seg var jag eller stel.. så jag sparkade också på säcken idag för att töja lederna i bena:) älskar o sparka:) hhaha


en övning glömde jag köra idag! haha fan kom på det nyss! hanteldrag eller vad den heter:) haha (rygg/lats)
fett jobbigt! får köra imorgon på boxningen om jag orkar! annars får jag + på övningen på onsdag!
tyckte väl att passet jag ganska snabbt:) hahah


dagens pass!

 

  1. bröst-hantelpress 3x10 uppvärming med låg vikt, sen 4x10 tung vikt!
  2. triceps 4 olika övningar!
  3. säck!

 

__________________________________________________________________________

Efter gymet! hahah jag lovar.. det var super myckt folk som kom te gymet! ganska chockad faktiskt! vilken tur att vi hann gyma:) hahah innan alla kom! det är ganska jobbigt att träna bland stor folk massa! haha allt blir ju upptaget:) man får vänta 100år innan man får köra:)

tog min protein sen så drog vi!

har just dushat... och åt nyss! super gott! kollar även på tv.. nyheterna i spanien!:) hahah de talar om äckliga pedofiler... hatar sånna människor de borde fan ruttna i fängelsena!

aja






Saman(kurden) pumpar!



jag kör!



Aldin pojken! haha  latar sig;)


Mile kör!


hahah Biffeen! han är väldigt duktig:)



pumpar triceps! lovar att jag dog :) hahah






mile! kör!


Biff Biff


jag hahah mupp


bara bita ihop smärtan:)=


Vusal pojken! kör sitt egna pass! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0