Gympass Fredag!!!

Idag kan jag lova att jag var helt peppad! nu känner jag inte av varken feber eller ont i huvudet... nu är jag igång:) hehe! så idag efter skolan drog Camilo och jag till gymet! mile stannade för han skulle gör ett prrov! vet inte hur de gick med provet.. men efter ett tag så mötte vi han på stationen... sen helt plötsligt vänder han tillbaka och springer typ ... jag bara ringer han o frågar vad i ...... han gör.. tåger åker ju snart!
han bara... mitt busskort jag tappade det... hahah typiskt mile ska alltid tappa allting!
så han letar... o jag håller dörrarna på tåget öppna! sen sissta sek jag tänker släppa så kommer han! så vi alla kom med sammma tåg... de skönt eftersom vi alla brukar köra samma schman! mile kör mina träningspass o camilo med när han e med oss! så de e skönt!
Vusal skulle också komma idag!:) hehhe
och Markus /Markoooottaa kom också... idag!:) han e rolig liten biff!


Passet idag gick super... fan va nöjd man e.... det vart ett super tungt pass! men alla vi kämpade på! så det var nice...vi vär nog på gymet över 2 timmar! heheh med det var skönt.. sen en annan sak som var super... var när jag misshandlade säcken.. hade ju värsta träningsverken här om dan! allt gick super... kändes som allt flöt fram... menar med sparkar mm! fett skönt ,VERKLIGEN!





Dagens Mega pass!!

  1. Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) 10 på varje!!
  2. Biceps 3x10
  3. rygg nedre del ”svanken” värma upp med 15st, sen med vikt 25 kg 4x10 + 5 st utan vikt efter varje gång sen kör vi med  vridningar.
  4. Biceps långa 3x10
  5. kappmuskler 4x10
  6. vader 4x10
  7. bakre lårmuskel 3x12
  8. Chins 4x10!!!            

_______________________________________________________________


hahah jag pumpar förfullt!


station 1


station 2


station 3


station 4!

det var nummer 1 på schemat! Biceps! super träning hahah


Camilo pumpar


Mile tar i allt han kan!



Vusal värmer upp med ryggövning!:)


Biffen Markus;) hahahah


Mile som alltid spänner sin rygg!:)


Jag, Cristian! LatinoBIffen hahah min Biceps inte så pumpad änn!!:)





Vusal kör rygg!:) jag bredvid!:)


Biffarna!:) hahha


Mera Biceps!! nummer 2 på schemat!!



hahah Vusal och Jag kör ryggträning! nedredelen (svanken) heheh lovar att den här tar rumpan också! så vill man  ha fast rumpa! kör denna !:) haha min e fastare!:)


hihi


Camilito väntar på sin tur... medans passar han på o sova lite på bollar!:)


Markus pojken ! kör lite av allt på gymet! haha



Chilenska Björnen!


Biffarna kör mage! haha


mera Biceps!! nummer 4 på schemat!!



Vi körde verkligen tung kapp muskel träning! kul att se att camilito orkar tung vikt!


Vusal körde Triceps! heehe en bra men rolig övning!


Jag kör vader! :) fan har problem med mina vader de e fett sega på växa!


Camilo har stora vader... lika stora som hans huvud!:)=





Grabbarna! alla gymnördarna!:) hahah !


Camilitos Triceps! björn arm!!

 

 

a träningen var nice som sagt  OCH EFTERÅT TOG JAG MIN DRINK! SEN GICK ALLA HEM! O JAG TÄNKTE PÅ MAT HELA VÄGEN! HAHHA KALLT UTE OCKSÅ SOM FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0