Gymgrossisten beställningen = KLAR!!! YES!

HAHAH äntligen beställde jag mera protein:) hahah hade tänkt göra det för typ 1 vecka sen men ... hade inte orkat.. och mitt protein håller på att ta slut, började få lite panik:) hahah så jag gjorde beställningen igår på kvällen innan jag skulle lägga mig!
Tror jag fortsätter en gång till med Whey-100! hehe har beställt 8 kg protein!:) ganska mycket... men det ska ju räcka ett tag:) hahah läängtar tills jag får grejerna:)
jag är rätt nöjd med produkten! den ger resultat... men man måste även kompletera med bra mat, bra träning och framför allt bra vila, för att kunna öka bra muskler!:) heheh
måste snart till plugget:) haha tror att jag har prov idag! vi får se hur det går... tror att det går bra!

Gymgrossistens hemsida: www.gymgrossisten.com
hehe:)


:)


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hehe :)



Jag började hehe :)



Räkna smileys och hehe :)



Hela tiden :) Hehe!



:)



Kunde knappt se vad du skrev hehe :)



Hehe :)

2009-11-18 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0