GRRRRRRRRRRRRRR

                                                     COLOMBIA TIERRA QUERIDA!





haha jag dushade nyss! det var fett skönt att få sig en varm ångande dush! men så passade jag på och väga mig! och jag trodde att jag hade gått upp mycket i fett:) hahah men nej! jag o mina konstiga tankar:)
hahha
iallafall enligt vågen väger jag just nu 84,7 kg! hehe det är rätt bra tycker jag! nu på vintertid.. så brukar jag öka i vikt:) förra vintern låg jag på 90 kg ungefär! så vi får väl se vad jag kommer väga som max denna vintern:)
haha efter all julmat vet man inte vart vågen stannar!:)

imorgon börjar jag fett tidigt! 8:30! orka! jag har skit svårt att vakna på morgonen! hahah , jag vaknar av väckarklockan.. sen så stänger jag av den o tänker att jag kan vila 5 min till sen ... vaknar jag o då har man sovit 30 minuter- 1 timma hahah sen e de panik panik.... dusha o fixa mig sen springa till bussen! hahah
måste ta det där jävla körkortet snart! fan! måste bara boka tid !  till teorin och uppkörningen!
tänk vad skönt det skulle vara med körkortet... man behöver inte stressa med en bil:) haha man blir heltklart latare än vad man är! men men så e livet!

mitt liv typ äta , träna, äta,träna,äta ,träna , äta ,träna ,äta ,träna = mycket bajs!

skoja!

men haha  det kunde ha vart mitt liv! :) vem vet!
en sak till haha längtar tills jag får mina proteiner!:) pirrrigt:) hahah nej men alltid spännande!:)




aja ska typ sova ses!

kram!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0