frukosten!

a idag fan... vaknade kl 06:00 hahah eftersom jag hade plugg som började kl 8:30! jag måste ju äta bra... dusha.. sen fixa mig! heheh och det tar ett tag!:) hahah:) allt måste bli perfekt... annars blir det ingen bra dag:)
så idag stekte jag ägg + korv:) och te med fullkorns bröd! hahah gott men super mättande .. men dagar som idag behövs en rejälfrukost! så man orkar med tills det blir lunch!

lunchen iddag var inget vidare! om jag ska vara ärlig! pasta med någon korv vit sås! ush! inte ens nyttigt! fan .. varför kan inte skolan ge bra näringsriktmat! lovar att all mat typ är i pulver sen fixar de till det!
fan!
aja! så e livet!





hahah super gott!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0