Fredagspasset på gymet!:)

kl 2 ungefär var Camilo och jag på väg från skolan till gymet! vi skulle köra ett tungt pass idag! när vi kom dit! så fixade jag en proteindrink och så klunkade jag i mig den! för att få lite energi under träningspasset!:)
som alla fredagar så är det dödsdagen för Biceps ! vi körde riktigt tungt idag att muskeln tappad formen typ hahha gick inte att spänna på slutet av passet!

Vusal var på gymet ett litet tag!  efter vi kom! han måste ha vart på gymet en 2 timmar tror jag , han brukar köra 2 timmars pass!:) heheh  jag sa till han igår att komma den tid jag skulle komma! det skulle vara roligare! alltid kul att ha folk o prata med när man tränar:) tycker jag iallafall! inte alltid  men nästan alltid:) hahahh

Aldin kom också! när vi höll på med Biceps ! han är så jävla Biffig! och 92:a! hahah man börjar tro att han pumpar i nått::) hahah nej tror inte det! jag var också stor som fan som liten:) hahah men det är roligt att se folk som är stora men unga! ovanligt!
Aldin har knappt nått fett på kroppen! helt deffad! men ändå så jävla stor!:)
haha

jag körde hela mitt vanliga pass! förutom vader! skippade vader idag för jag ska ut sen på kvällen och dansa:! hahah
kommer annars få kramp:) men körde tung bakre lår träninge! Camilo var tråkig idag, han körde bara Biceps + nedre rygg(svanken) med mig sen sprang han på maskin! så jag körde nästan allt själv!:) hehhe
och Mile pille han kom inte idag för han kände sig yr! hahah
muppar!

på slutet av passet typ så dök! Leo upp hehe vi gick i samma klass i högstadiet!:) alltid kul och träffa honom han är rolig och en super bra person!:) heheh hjälpte honom idag med lite tränings tips! och lärde han nya super biff övningar för axlar och Triceps! han är super stark!  och ska också bli biff! hehe jag ska träna honom:) hahah

passet gick super idag! skit nöjd är jag! älskar när jag känner mig 110% frisk och stark! allt känns så skönt! ska senare ut till Mp! i jakan! (riddar jakob) det är en hel del folk som jag känner som ska dit! de skulle tydligen vara någon känd dj som ska hålla musiken mm! så vi får väl se! fan om det blir trist! lackar då!
imorgon ska jag försöka ta mig till Gymgrossisten butiken på Sveavägen 136!  man kan träffa Johan Ederer där:) ( min förebild) hahha :) innom träningen!:) hah super Biffig kille!:)
sen kan man göra andra saker där som:

kl 11-17:00

  • "Träffa bodybuilder Johan Ederer
  • Träffa tävlingsaktuella P-A Andersson, en vecka innan Luciapokalen Classic Bodybuilding
  • Träffa representanter från Optimum Nutrition och Fairing
  • Träffa dietist Anna Paulie
  • Mät din fettprocent
  • Få individanpassade produkt- och kostråd
  • Prova vår nya julsmak på Whey-80
  • Prova proteinbars
  • Utförsäljning av kosttillskott
  • Hämta din produktkatalog
  • Vinn ett Gymgrossisten-kit: Lämna dina förslag på nya kosttillskott och märken. Vinnaren får ett paket till ett värde av 1399 kr"


ska försöka gå på morgonen , ska dra med mig Camilito! haha latmasken! sen kl 2 har jag tid för ansiktsbehandlig på rådmansgatan 89 ( Ellies Hudvårdssalong)
och på kvällen kommer gäster hem till oss! Mamma fyller år! så jag ska tillbringa kvällen med Familjen!:) heheh





________________________________________________________________________



dagens pass på gymet!:



1.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)


2.  Biceps (3x10)


3.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




4.  Kappmuskel ( 4x10)



5. Bakre lår muskel (4x10)


_________________________________________________________________________


jag- haha Pumpar!


min hals!:) hahha asså träningen e super tung!



heheh:)





Camilo! super björnen!:)


Markus! biffen:) höhöh


Aldin ska värma upp på Bänkpress!:) haha sexi


Aldin + jag! Biffarna!


Leo ! pumpar axlarna!;) hahah sexi


haha Camilo e rolig ! han haltade innan jag tog bilden och så fort jag skulle ta kort så började han springa normalt:) sen efter bilden fortsatte han med haltandet! hahah
och Markus till vänster!:) hahah


Leo + jag! :) hehe  snart e Leo Biffigare än mig;)


de bra Leo , bit ihop nu! lärde honom hur han kan köra för att muskeln ska arbeta till 100% han e super duktig och stark!:)





Kommentarer
Postat av: sarah

JÄVLA BIFF :D

2009-11-29 @ 10:43:46
URL: http://scyth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0