Fredagskvällen!:)

klockan 10 så drog jag ut! då träffade jag Vusal! vi skulle dra till jakan o träffa de andra grabbarna!:) hahha Camilo och Mile var tydligen i Karlberg  och spelade biljard! så de skulle vi träffa halv 11! jag orkade inte vänta på de ute! så vi gick in till Riddar jakob! haha  , idag var det Walle som var vakt där! han är en otrolig duktig proffsboxare! vi tränar i samma klubb! han är super shysst!
där inne! så träffade vi de andra Leo, Anton! + alla andra;) hahah
några minuter senare kom Camilo o Mile!:) hahah det var nice ikväll hände mycket! lite dålig musik bara ! men det funkade!
Dansa sönder mig i början sen vart man trött:) hahah
Camilo drog hem efter ett tag tror kl var 12-12:30 han hade fått ont i benet! fett synd! så han gick hem för att sova! imorn ska han o jag till stan! han ska följa med mig när jag ska göra ansiktsbehandling!:) men inna de ska vi kanske till gymgrossisten!

man träffar så mycket folk som man känner! här! hahah det är både roligt och tråkigt! hahah
men inatt träffade jag en super speciell vän!:) vart super glad!:)



på väg ut hemifrån! hahah


jag o Vusal! väntar på bussen mot stationen! vi pallar inte gå!:)


haha alla grabbarna nästan!:) leo och anton leker biffar:)


heheh jag längst hit!:)


haha Josef till höger om mig:) han är en super vän till mig! rolig är han! baby face!:)
grattis bror han har gått ner 16 kg! super bra! fortsätt så mannen!


Mile + Camilo! hahah


Vusal + jag


hahah alla dansar sönder sig!


Biffarna - sexiga!



sen det bästa av hela kvällen! var att en vän som jag verkligen tycker om oehört mycket är  min ros:) hhehe
hon är så vacker, snäll, trevlig:) hehe och super duktig på boxas! hon tränar också i samma klubb som jag!:)



puss på dig sötnos!


hehe lite dans skadar alldrig:)


titta vad jag rita här om dagen:) sexi hund!:)




a super nice kväll!



bye:)
ska soviiishh!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo jag åt lite godis och drack cola. har hört att man blir sötare av socker. perfekt :D

2009-11-28 @ 03:22:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack vad gullig du är :D sånt värmer alltid gött i lillhjärtat!



blire ikväll då?

2009-11-28 @ 10:30:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: LIENE

Verkar härligt:)



sv: jobbigt att missa det.

Just nu lyssnar jag på musik:) och du då?

2009-11-28 @ 10:53:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0