Fredags passet! på gym'!

efter klockan 3! var vi på gymet! jag träffade Camilo,Palin och Mile på stationen i kallhäll! men mile gick hem först för att hämta sina gymkläder! men vi drog till gymet! dagens pass gick super bra! den var tung och intensiv! men ändå bra ... roligt hade vi!:)vi skojjar så mycket när vi tränar tillsammans! tiden går snabbt!:) det är skönt!:)
pluss så hjälper vi varandra när vi kör med tungvikt! alltid bra att få hjälp!:)
så man kan prestera det sista man har!:)
Vusal var redan på gymet.. vet inte vilken tid han drog dit men han var där:) hahah han väntade på oss!:) han är också rolig pojke!
han är super duktig på chinsen! jag fattar inte att han är så duktig!:) hahah han är kungen av chinsen!:) i mina små ögon!  haahhahahha


dagens pass!

Fredag:

  1. Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) 10 på varje!!
  2. Biceps 3x10
  3. rygg nedre del ”svanken” värma upp med 15st, sen med vikt 25 kg 4x10 + 5 st utan vikt efter varje gång sen kör vi med  vridningar.
  4. Biceps långa 3x10
  5. kappmuskler 4x10
  6. vader 4x10
  7. chins 4x10
  8. Tung mage 3x10 denna bruukar jag köra på onsdagar! men eftersom jag glömde sist! så + jag på den idag!:)

________________________________________________________________________________________

dunder pass! hahah!:) men det är bra! efter passet ...fixade jag min proteindrink! och så chillade jag lite! :) hahah sen drog vi! hemåt! fett skönt!
fan va jag är hungrig! har ju bara ätit frukost idag + en drink innan träningen! hemma väntar nog en god mat !:)
hahah ska äta sönder mig!
ska dusha först iallafall !:) skönt att ta en dush efter man tränat! gärna att vattnet är kokande:) hahha
skönt!älskar det!
sexigt!


lite bilder!


hahah alla grabbar! Camilito kör Biceps! , palin står bredvid,Vusal längst bak!:) hahah och Aldin med sin sexiga puss munn! hämtar vikter!:)


3 av övningarna på nummer 1 på schemat!


jag pumpar!


hahah palin pojken ... kämpar förfullt!


jag! leker sexig!


Camilo- stark som en nallebjörn!


Aldin! - hantelpress! heheh Biffen!


Camilo


jag- LatinoBiffen


Biceps-nummer 2 på schemat! tungt!


Tung mag övning!


ryggträning (nedre ryggen "svanken")nummer 3 på schemat!
Camilo kör!på bilden!:) haha vill man få fast rumpa så funkar denna också! funkat för mig:) grr


Vusal! kör axlar/rygg!


vi kör Biceps! nummer 4 på schemat!

kan lova att Biceps är totallt döda just nu!


Aldin kör Bakre axlar/rygg träning! han är en stor ung biff! hahah 1 år yngre än mig och nästan större än mig hahah :s


Mile som kom senare!  kör rygg !:) hhhaahahah
muppen!


kapp muskel träning- nummer 5 på schemat! tungt som satan!




HAHAH I OMKLÄDNINGSRUMMET FORTSATTE FOTANDET!:) HAHAH KOLLA IN ANDRA BILDEN ! ROLIG SYN!




Camilo, jag och Mile och naken gubben bakom!



Mile! biffen


el Mafioso! Camilo


Vusal! sexi



jag puss!

 

 

hahah aja det var allt för dagens träning! känner mig nöjd som fan!

ska käka kram

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0