Fredags festandet i Jakan! MP! sexigt

igår så drog Mile,Dijana ( Miles syster) och jag! till MP i jakan! haha vi har alldrig gått dit tidigare! har tyckt att det låtit tråkigt ! men fan det var rätt bra! en super rolig kväll var det!:) hahah så jävla många man känner som håller sig där!:) Stället är ganska stor! så ddet var super nice!änd ganska fräsht ställe:)
Masssa sexiga brudar iallafall!:) vi hade skit kul! synd att Camilo inte orkade hänga med fan! han bor 3 min från stället! latis! han hade gillat kvällen,kan lova det!
Ashkan! var där med, hahah han är en rolig dansare!:) haha han rör sig som en orm:) hahha jag var också så förr tills jag vart för klumpig! av min storlek:) hahah vem bryr sig... det är bara röra på sig:)
det bästa jag vet är när man är en grupp och dansar! hahah vi var en stor grupp! och folk kom och gick från riingen! :) haha sexigt!

vi var där till 02:40! de stänger tydligen 3! det var fortfarande fullt med folk då! hahah vi var helt blöta efter all dans! vi dansade i timmar i streck, vi tog något och dricka emellan:) jag cola som vanligt:) hahah
är inte så förtjust i att dricka! illaafalll inte nu när jag kommiit tillbaka till mig själv när det gäller träning!:)
hahah
bästa träningen som sagt -dasa:) och ha kul!:)
hahahh + så är det sexigt!
:)


hahah lite bilder från den sexiga Fredags natten!:)

Ashkan!, jag , Dijana, Mile! hahah sexiga vi är ;)

 


Syskon kärlek!


heheh Jag _& Dijana!


Kompis kärlek!:) hahah:)


hahah VI dansar för fullt!:) hahah i början var det typ bara vi som dansade sen började alla dansa när det blev med musik åt reggeaton hållet! hahah :) då började vi sexa oss:) hahah då kom alla!:)


haha efter någon timme kom alla! hahah sexigt!:)


Grabbarna i Jakan!:) hahah


hahah Ashkan!:) hahah


Mile!


jag!:) hahaha suddig bild!:)


Dijana!:) heheh Fin ikväll!



Visar!:) hoppas jag stava ditt namn rätt nu! vakten!:) hahha
han är super person! duktig på kampsort! vi tränar på samma boxningsklubb!:)


mm  sexiga! :) grr! Rebecka- hon som står upp mellan oss killar! fyllde 18 år igår! så de skulle fira henne här!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!:) vi har känt varandra sen vi var små! jag var då igelkotten!:) hahah



sexiga!:)


hehe hot hot!:) Johanna!:) och jag!:)
vacker hon är:) hon är en sexig dansare!



hehe prinsessorna!


Dijana och jag!:) heheh


Biffarna! sexi Mile var!:)


Dijana och Mile! Tuffa syskon!:)


jag och Dijana!:)


hahah på dansagolvet!  hem tiden börjar närma sig!:) haha vet inte vem hon är!.:) hahah jag var blöt ... som om jag hade dushat med kläderna på:) hahha de har inte ens torkat klart!:) hahha de hänger på toan!:) hahah
sexigt!




a det var en sexig kväll!:)    NICE!






KRAM!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0