fredag!

idag har det varit en jobbig dag... med feber och värsta huvudverken har jag o grannen som också e lika sjuk.. vart o konstruerat spåren för mårgondagens prov! för hundar...
2 öppenklass spår har gjorts klara idag! imonr ska jag på morgonen tidigt gå o bloda  3 st anlagsprov! heheh kommer bli jätte kul:/ hahha gå själv där! haha hoppas jag hittat ut igen!
iallafall! jag e skit spänd för imorn! hoppas det blir en lyckad dag! tror det kommer gå skit bra för alla hundar.. vi får se vad domarna tycker om hundarnas prestationer!

viltspår = ett skadat djur som lämnar efter sig vittring och spårämnen( feromoner) av olika slag.. som är retsamt för hunden... det gör att hunden förfäder instinkter tändspå.... det är super kul...

man lär sig förstå vad en hund egentligen är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0