första riktiga boxningspasset! på 100år hahah

hahha har ju varit sjuk som alla vet... så jag har vilat fett länge... från träningen, jag började faktiskt igår att träna igen seriöst! har träningsverk så man gråter nästan:) hhrhehe på tuttarna:) hahhah
idag är det tisdag och jag var på boxningen! äntligen får jag köra! och fyfan jag kan lova att jag dog... shit vad det känns att man tappar snabbt efter att man legat hemma med feber flera dagar!
vi körde cirkelträning idag! de var skönt... men tufft förfan! jag tar alltid i 110% av all min kraft/energi när jag tränar!
så på slutet hahhah fick jag springa ut ett tag med vattenflanskan och ta luft! var helt spyfärdig/svimmfärdig:) hahhah äskar den känslan men ändå inte!
någon minut senare spang jag tillbaka och fortsatte köra som vanligt tills passet var slut:) hehhe

jag måste bara säga att jag trodde att jag skulle svimma när som helst!
asså det kommer ta 1-2 träningar till innan min kropp kommer tillbaka till mitt gammla jag!
men man blir så förvånad att man kan tappa så snabbt på så kort tid!

nu är jag iallafall helt frisk , inge feber iallafall känner jag! fortfarande lite hosta... men de e nog inge fara! men jag kan inte bara stanna hemma o vila ... blir galeeenn! om jag inte får träna och göra mig av med överskottsenergin!



hehe lite bilder som syrran tog idag!



innnan passet börjar:) hahha vi körde lite skugg!


körde med söta Malin hehe hon e jätte duktig .... hon lär sig snabbt!:) måste alltid akta mig för hennes slag;)




Biffarna!:) hahha







hahah vusals arsle! som syrran fota!:)



fett skönt när det finns folk som peppar på mig när jag e helt slut! då orkar jag ta i! hehheh man måste peppa varandra på trräningarna ,då presterar man 100%!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0