en av Biffarna som jag känner

Robert Lilja! hehhe kolla gärna hans blogg!  http://metrobloggen.se/robertlilja     han är en mycket trevlig person! som har stor erfarenhet av allt innom träning,kost mm!
han har gymat nu ett på friskis hehe i kallhäll! där jag också gymar  förtillfället!
han jobbar just nu på ett av sveriges största kosttillskottsföretag! hehe så har ni frågor om tillskott.. så är han duktig på sånt!:) hehhe
haha han har nu börjat deffa! det är nice ju! man måste ha egenvilja och tycka om utmaningar för att klara en deff!
min deff kommer nog om några månader heheh! försöker iallafall hålla min vikt just nu! vill inte bli för tjockiss!:) men så fort värmen kommer igen så startar min stenhårda deff!
önskar Robert lycka till med vinter Deffen hahha!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0