Boxningspasset! Torsdag

heheh kl 5! träffade jag Vusal! hehhe och så gick vi tillsammans till Boxningen!
fett kallt det är ute.... fixade mina drinkar innan jag drog hemifrån... och så drack jag första proteindrinken.. precis när jag gick ut från min dörr... shiiitt man frös som fan ute... det är dags att ha bra kläder på sig... tänk på det ni som tränar.. det är inte bra att komma ut svettig efter ett träningspass.. man kan bli riktigt förskyld! man kan även få lugninflamation!  så tänk verkligen på vad ni har för kläder på er när ni går till och från träningen!

Passet idag var super hårt.. haha Timo (tränaren) lovade:) att inte köra ben... jag sa hur död jag var i benen! hahah gissa vad han gör... a det vart ett ben pass typ hahah! bara för att döda mig!:) hahha han bara skrattade:)
aja så e livet:) men all ben träning fick min träningsverk att försvinna----> kommer säkert få värsta ont imorgon... vi får väl se vad som händer under natten:)

hade jag kört denna pass i Tisdags så hade jag nog svimmat! men idag inga sånna känslor... YES  äntligen börjar  jag komma tillbaka igen! min UTHÅLIGHET är snart som vanligt till mega 110% kraft!:)

lite bilder från passet som min älskade syrra tog!:) heheh




hahah ser helt död ut:)



ser ni hur svettig jag e!:)



plankan! a super övning! hehe testa !:)



lol




är man inte slut nu! hahah hjärtat pumpar 300slag/sek! hahaha



ja efter passet så tog jag o fixade min andra drink! fett skönt få återhämtning! sen så körde en vän  oss vi var 3 st:) Vusal, Andre och jag då.! fett snällt! verkligen!
är lite pinsamt att åka med alla gånger.. men han e så envis hahha! latino! typiskt:) hahah
de e ju skönt att komma hem snabbt efter ett tungt pass!:)
hade fan inge känsel på bena:) hahha



iallafall tänker bara på maten som finns hemma... tror det blir kyckling!:) hahah med kantarellsås och lite potatis/ris! annars lax! vi får se:)

haha




kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0