Boxningspasset Torsdag!

halv 5 började jag fixa mina saker för träningen! tog en proteindrink! och sen när kl var 5 så drog jag och träffad Vusal! så drog vi mot boxningen!
idag var passet super hårt! hehe vi körde mycket cirkelträning blandat med säck övningar! jävlar vad det brände i kroppen! sen efteråt så körde vi hårt magpass!:) heheh imorgon kommer det bränna som fan på gymet eftersom dagens pass var väldigt intensiv! och jag kommer inte hinna bli helt återhämtad! men men!
efter passet så vaar jag helt blöt av svett som om jag hade badat i sjön med kläderna på:) hehe
rätt sexigt!, tog efteråt min andra drink! och så drog vi oss hemmåt!

det första jag gjorde hemma var att hoppa i dushen! hahah var så svettig:) hahah sen fixa middagen! fan orkar inte göra sallad! hahah är så hungrig!
sen ska jag kolla lite tv o sova!:) som en stor jättebäbis!:)


hemma precis innan jag ska träffa Vusal!


sen i jakan! Vusal!


jag! haha!:) fan va mörkt det e ute:)


hahha :) muppar!




Dani hahah längst hit, sen Malin tittar in mot kameran, och Malin längst bort.

 


hahah vilken ful bild:) hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0