Boxningspasset Tisdag!!

skolan idag var sådär! hahah matten gick supr iallafall så det var kul!:) haha imorgon har jag en skrivning på svenska 4 timmar lång! fett jobbig! sen hoppas jag kunna göra ett prov som jag missade förra veckan:( måste göra den!
efterskolan fick jag som alla tisdagar! stressa som fan! hahah kl 4 slutar jag! måste hem fixa träningssakerna sen iväg vid 5! har ungeför 20 min hemma att fixa allt sen dra!:) haha till Boxningen!

vi körde idag ett ganska tufft pass! vart skit trött! hahah kände mig lite yr:) hehe eftersom jag tog sprutan idag ! haha en rolig sak! Camilo han tog också vaxinet idag  men eftersom han väger runt 100kg så fick han en extra dos hahah! hoppas han mår bra nu!
jag klarade av träningen utan problem! och jag hoppas inte jag blir sjuk nu!
blir så arg varje gång jag blir sjuk! tappar så mycket av min träning ju!:)


hhaha innan jag drog till plugget!





hemma innan jag drog till Boxningen! :) fett trött efter skoldagen!:)



hahah  Vusal och jag! på bussen till boxningen!


Efter passet;:) hahah Vusal! + 6 pack!



jag efter träningen! shiit vad jag var slut! :)


hahah Rikardo o skalleper:) haha brottas mot Timo( tränaren)


Biffarna!


heheh!


jag och Timo! haha tack för dagens tuffa träning Timo!





hemma ska jag dusha sen se vad det finns att äta är skit hungrig ! sen måste jag plugga o efteråt sova! måste upp tidigt!:)




kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0