Boxningen tisdag!

kl 4 slutade jag skolan.. det vart en super lång och tråkig dag.. hade typ 4 timmars håltimme! och skolan är helt dött... såå det ända jag gjorde idag var datan.. chilla och plugga lite till proven som jag har denna vecka!
Matte C är fett jobbig...måste klara av skiten... annars är jag torsk!
iallafall efter skolan.. så fick jag stressa hem, sen fixa drinkarna.. och ut igen:) hahah till träningen!
hatar att stressa så.. haha men vad ska man göra! måste träna.. gör vad som helst för att köra mina träningar:)
vi körde riktigt hårt idag! tog i all min kraft 100% latino kraft på träningen.. man vart helt slut.. mest i huvudet.:) haha men fysiskt också som fan!:)
dagens träning vart mest intervall träning på säck! med b.l.a fys träning emellan! super tungt:) haha
men det bästa var att efter träningen så fick jag en härlig känsla! nu känner jag mig stark igen:) är åter tillbaka till mig själv:) oslagbar!:) hahha
tog 2-3 träningar att komma tillbaka.. med det är skönt! får nu inte bli sjuk igen på hela vintern:) haha det är verkligen inte roligt att vara sjuk.. och missa träningar.. man tappar så mycket.. sen är det skit jobbigt att ta tillbaka allt man tappat! har verkligen kämpat:)
nu när jag e hemma.. måste se om det finns något att käka för jag e riktigt hungrig!:) haha som vanligt:)
till  frukost idag åt jag fil med banan! det var gott och till lunch så var det typ kycklingpinnar:) haha med potatis och någon god sås:) haha åt som en gris:) lovar värsta berget av mat på tallriken:)

uu hörde nyss att det blir grillad kyckling till middag!:) hahah bra proteinrik mat!:) hahah med lite ris:) hahah får duga + grönsaker:):) vi får se vad det blir:)



hahah träffade Vusal hemma ,s en drog vi tillsammans till boxningen:)


Muppen;) till höger:) haha Timo (tränare) till vänster och muppar i bakgrunden... haha man kan se mig via spelgeln:) sexigt:)


efter träningen.. kolla hur frächa vi var:) hahah vi är goda vänner:)


Ligan!



Biffarna:) hahah


André till vänster och jag till höger hahah helt döda:) haha


Mupp til vänster haha och Rickardo el maffioso från termo , jag , och skalleper:)) hehhe Biffen!




ohh nej .. hahah han till vänster.. hahah redan glömt hans namn .. han hette något svenskt! hahah får kalla han mupp ,lättare att komma ihåg..



Rickardo el Maffioso och hans slav:) haha fan hette du!!!?



aja super träning!:) haha

bye ska äta! och bli fet!:) sexigt fet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0