Boxning torsdag!!!

dagens pass! haha super.. intensiv! kan lova att jag fick kämpa 100% för att kunna prestera 100%! TIMO är super duktig på att lägga upp träningar! man blir super stark med dessa träningar!:)
efter träningen var man helt slut! tog min proteindrink! hehe för återhämtning!
hehe sen var det bara gå raka vägen hem! där maten o en varm dush väntar!:)

ska sen till Bobby! det var ett tag sen nu ! hehe han är en bra vän!
imorgon har jag tid på Läkarhuset i Odenplan! så jag vet inte om det blir övernattning hos Bobby! han bor ju ändå 10 min från Läkarhuset så vi får se! det ska bli kul att träffa dig igen! :)
alltid roligt att träffa sina vänner!särskillt om man inte träffas så ofta!
kolla någon film! eller chilla! det är roligt!:)


hahah efter passet! hhaha kolla hur svettig jag är hahah!  lovar att jag dog helt och hållet! okej nu känns det som om jag kan köra ett pass till! men när man precis kört ett sådant pass så tänker man bara på att komma hem,äta och sova:) hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0