YES

Imorgon börjar jag 12:20 hahah fan vad bra! sen efter plugget ska jag dra till gymet och köra tung träning!
fan efter det tuffa passet idag så har jag fått en sån där knöl på vänster skuldra! ska be mamma att ställa sig på min rygg så ryggen knäcks! och allt lägger sig på plats! hahah
brukar få ibland när jag tränar riktigt hårt! haha är just nu lite stel och det gör lite ont just nu! haha
men fan vad skönt att jag inte börjar 10 som jag trodde! det är jobbigt att vakna tidigt!
Undra vad jag ska göra till frukost  iimorn! kanske lite musli och 3 ägg!  vet inte .... vi får se vad det blir! men är redan hungrig igen! fan jag skulle kunna äta 24/7!!!

just nu chillar jag hemma.. har dushat.. rengjort ansiktet! kollar tv, på (svt 1) det är debatt på gång om down symdrom!
stackars de som föds med det! men ändå så tycker jag att det är bra att samhället har mycket hjälp! och det är kul att se folk som har det och klarar sig helt själva! det är riktigt starkt av den personen som har down symdrom!

måste gå o sova sen! men måste vänta tills de andra kommer hem! måste få ryggen knäckt innan jag går till sängs! hahha
så jag kan drömma fint! hahha drömma om träning säkert! hahah





kram
 sov gott

//cristian

Kommentarer
Postat av: T. Önt

Töntbloggen borde du döpa den till....

2009-12-04 @ 01:16:23
Postat av: LIENE

sv: men att börja 10 låter iaf skönt:)

Just nu lyssnar jag på ett eget pianostycke, som jag laddade upp på min youtube och ska lägga ut på bloggen senare.

Vad gör du?

2009-12-04 @ 06:57:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: yonna

sv; Ja eller hur!!

Läget är bra med mig själv då??

2009-12-04 @ 08:51:39
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses så du tränar duktigt!!

2009-12-04 @ 09:00:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0