träningen idag

Boxningen gick bra idag.. ingen träning för nybörjarna! men vi kör som vanligt! eller a det vart ingen sån där dunder intensivt pass men vi körde sparring i över 40 minuter... det blir man verkligen trött av!:) hehe
svettet rann iallafall.. :) och innan sparringen så hoppade jag i ca 20 minuter... och skuggboxades lite:)
man blir så stel nu när det är så kallt ute... svinkallt ute ju! det är ju hur mycket snö som helst! fattar inte att det har snöat så mycket på så kort tid!
det bästa idag var att vi var 6 st som tränade idag! så det var skönt! att slippa alla som är oseriösa!
efter passet.. så var det bara att byta om och ut i det kalla vädret! och dricka min andra drink!:) haha
jag syndade mig hem... för att  kunna äta min middag!
ska försöka att inte lägga mig sent för imorn måste jag vara utvilad... ska träffa Johan Ederer! vi ska köra ett bröstpass...tydligen:) så vi får se...:)
kommer bli roligt:) hehe

Vusal .. haha efter passet... fan va mycket snöö!!


jag... haha och min proteindrink!





kram
//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0