Träff med Johan Ederer ( Bodybuilder)





Att träna med Johan Ederer var verkligen roligt... han är super trevlig kille... och skit duktig när det gäller träning... kost...hälsa mm! + så har han alltid varit min Förebild när det gäller träningen.

Johan Ederer´s blogg:  http://johanederer.blogg.se/

Innan jag kom till Solna Centrum där han skulle hämta upp mig! så var det värsta krongel... hande ingen anning att de bytt platser  på bussarna i sundbyberg! lackar verkligen... för jag väntade 45 minuter på jävla bussen och när den kommer... så frågar jag han som kör.. om den åker till Solna Centrum och killen säger .. nej!  att bussen dit går på andra sidan järnvägen!
då var jag lite sur! ville ju inte komma sent! men jag hade tur att bussen kom ganska så snabbt! så jag kom på plats... med 10 minuter sen! ingen fara... sen kom Johan o hans tjej!
super trevliga båda två!

Vi hade planerat långt innan att vi skulle köra ett bröstpass... men han hade kört bröst och jag had också kört bröst.. i måndags... så vi valde att köra ett ganska intensivt axelpass!
Jävlar vad axlarna brände..... men det var bara att bita ihop:) hehe måste ju visa min styrka:) hahha:)
Allt gick super bra! Johan var nöjd:) hehe efter vi rätt så länge... så var vi klara... så kollade han på min kropp.... fick stå framför spegeln... och han bedömde min muskulatur..och proportioner.. mm! lite mera ben måste jag köra... så mina lår får en lite rundare form.. och mina Lats ... måste jag få störra...lite främre delen av brösten också.. Annars var han väldigt nöjd med hur jag såg ut!
han erbjöd sig också som PT(Personligtränare) till mig! så jag ska tänka på saken.. och då blir det att förbereda sig för tävling som kommer nästa sommar..

vi får se! jag vill verkligen!:) jag har ju lyckats nå upp till en ganska stor kropp.... än någon annan 18 åring lyckats med! jag är ju själv ganska duktig när det gäller kost.. träning ... hälsa... mm.. men det är super viktigt iallafall för mig om jag nu ska tävla att jag får en egen PT som peppar... stödjer mig under de tider som tävlingarna är!
Mina planer är att tävla för Gymgrossisten! har alltid velat göra det... det är en av mina drömmar!
Med tävlandet i huvudet så har jag iallafall mål med min träning.. annars så vet jag inte exakt varför jag tränar så som jag gör...:) hehe
en sak är klart... jag vill ju inte tappa det jag har uppnått... för det är jävligt mycket tid.. och vilja.. som jag lagt ner...som man bara inte kan kasta sådär!!!
Jag känner på mig att min familj stödjer mig! jag har alltid älskat träningslivet.. och det vet de! det var ju de som satte mig i denna träningsvärld.!sen jag var liten!:)


Tack johan.. det var väldigt trevligt att få träffa dig och din tjej idag och att köra denna tuffa axelpass!:) haha
vises snart igen!:)
ha det bra
god jul och gott nytt år!!

lite bilder..


Johan :) axelövning!!

Johan! en till axelövning!:)

 


jag!:) haha inte lika stor som Johan... men snart så:) hahah


Så stor han är!:) haha





axlarna var döda efter vi kört allt detta!:)


haha Biffarna!:)






ha det bra!!

//Cristian


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag kommer nästa gång, orkar kanske 2-3 kg

2009-12-23 @ 20:33:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0