Tidigt gympass :) Onsdag!

haha dagen pass! var tidigt! shhiit man är inte så van att köra på förmiddagen! så man var lite seg i början! skulle också köra ben som första övning! hahah
fick värma upp ordentligt men vart super nöjd idag för jag lyckades ta 120 kg benböjd! fast jag var så död från gårdagens boxningspass! trodde verkligen alldrig jag skulle palla köra idag!ben!
körde 8 st med 120 kg x2! sen så fick jag hjälp med 2 st på varje för att klara 10 st! på varje!

lovar att bena brände som fan!  hahah
men passet gick super och Mile kämpade också idag som fan! han är väldigt duktig nu !:) glädjer mig!
efter ett tag kom Aldin ! till gymet , trodde han skulle komma med bIFFEN! HAHAH men biffen var magsjuk!:) glömde bort hans namn! är så jävla dålig på komma ihåg namn!

dagens pass:



  1. ben-knäböjd 4x10
  2. axlar ( 3 övningar = 1 x4)
  3. midja 3x10
  4. Hanteldrag 3x10 (rygg/lats)
  5. chins 3x10
  6. övre delen av rygg! 4×10 (Bänkpress sstång med vikter på ena sidan!)

___________________________________________________________
 riktogt nöjd med dagens pass! efter passet! så drack jag en bra drink! + så testade den där nya jag köpte haha
Anabolic Halo! hahah ska se om den är så bra som alla säger! men jag känd att den hjälper till att  återhämta sig ganska bra iallafall! hehe god är den inte , men den går o dricka  iallafall! haha
sen så väntade vi också på att Aldin skulle bli klar i typ 30 min! haahaha vi hade kul och snackade om bra framtida jobb! verkar som att porrstjärna är trenden just nu hahah!! lol!

aja ska sen iväg till Kista centrum och käka nått gott med grabbarna!
ska också planera in en dag till nästa vecka ! ska träffa Johan Ederer , vi ska träna ihop lite och så ska han berätta hur han jobbar som Personlig Tränare! Jag vill påbörja min TävlingKariär inom Boddybuilding!:)

lite bilder:


mile värmer upp


hehe de sista med 120 kg behövde jag ha lite hjälp av biffarna!:)


hehe:)


Mile- nummer 6 på schemat!


jag! hehe




axel träning! en av axelövningarna som vi kör på onsdagar! nummer 2 på schemat!



haha Mile biter ihop! hahah


Aldin sexi boy!


haha jag + Aldin! :)


han kämpar med bröst träning! han är riktiggt stark!:)



haha


bye
puss
//cristian


Kommentarer
Postat av: emmelist

ok... ska du göra i kista då+



själv jobbar jag ;)

2009-12-02 @ 13:45:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

ahm bor också i sthlm i nacka :) har faktiskt bott i järfälla haha..

Kista galleria är bäst :) visst har de byggt om där nu?

kram!

2009-12-02 @ 13:49:21
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: dave

hehe det är bara bra!

sj då?.. jo är oxå rä'tt trött. ska dega vid tv'n nu.



MM gött fan kommer bo i vällingby när jag flyttar upp till sthlm. Fan vad e din facebook om du har?..

mitt nr 0760-615053 ditt?..



keep up the good work, mi hermano!



KRAM påré!

2009-12-02 @ 17:58:05
URL: http://www.glife.se/davelito
Postat av: LIENE

förstår att dina ben brände:O lät som mycket tyngder.

2009-12-02 @ 18:02:52
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0