stor frukost

dagens frukost! stor. behöver verkligen en bra start på min dag! en fin sak som hände mig! nyss! min syrra kollade på gammla bilder som fans på ett USB minne! och helt plötsligt fanns det en del bilder på min Bus:) fan vad jag vart glad, nästan gråtfärdig! saknar den där hunden så jävla hårt!
jag trodde alldrig att jag skulle fästa mig så hårt, det var verkligen jobbig , avlinvningsdagen:(
ska senare idag lägga in bilder på min Bus!
har bara kunnat se 1 bild på nästan 8 månader! eftersom jag trodde att alla andra bilder hade försvinnut!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Lider med dej!



Men låt fina frukosten pigga upP!!

2009-12-19 @ 13:31:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0